3 טיפים מעולים להפקת אירוע מבלי לקרוע את הכיס

מתכננים להפיק אירוע אבל יש לכם תקציב מצומצם? רגע לפני שתוותרו ותחליטו שאתם מעדיפים שלא להתעסק עם ההפקה בגלל התקציב או מכל סיבה אחרת, אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את 3 הטיפים המעולים שריכזנו עבורכם. הטיפים יאפשרו לכם להפיק אירוע מושלם, כזה שכולם ידברו עליו בלי הפסקה, וכל זאת מבלי לקרוע את הכיס. איך עושים זאת?  ממש כך:

 

טיפ ראשון –  תחליטו על קונספט לאירוע שלכם

כל אדם שמכיר את תחום האירועים מקרוב יגיד לכם שאתם צריכים קודם כל לחשוב על קונספט לאירוע שלכם. הבחירה בקונספט תאפשר לכם ליהנות מאירוע ייחודי מבלי להוציא הרבה כסף. את התפאורה אתם יכולים לארגן בעצמכם ולבקש מחברים, מכרים או קרובי משפחה לסייע לכם בתלייה של אלמנטים ובאופן כללי, בכל הנוגע לעיצוב של המקום. אם אינכם בטוחים שיש לכם קונספט מנצח, כדאי שתקראו את שלושת הקונספטים המוכרים ביותר שאולי יתאימו לאירוע שלכם:

  • שח מט: מעצבים את המקום בצבעים שחור ולבן ומוסיפים אלמנטים שקשורים לכלי המשחק
  • אקזוטי: מעצבים את המקום עם עצי דקלים שמכינים לבד מחומרים ממוחזרים ומגישים שייקים
  •  חורפי וחמים: מעצבים את המקום בגוונים אפורים, מגישים שתייה חמה ופינה עם כרבוליות להשאלה

 

טיפ שני – תשקיעו באמן אורח

נכון, אנחנו יודעים שאנחנו מציעים לכם 3 טיפים שנוגעים להפקת אירוע מבלי לקרוע את הכיס. אז מה פתאום אנחנו ממליצים לכם להשקיע באמן אורח? הרי מדובר בהוצאה לא קטנה. אתם לא טועים, זו ההמלצה שלנו והיא נובעת מהסיבות הבאות:

  • אתם צריכים שיהיה מנחה או קו מנחה לאירוע שלכם. אירוע ללא אמן אורח עשוי להיות משעמם
  • אתם תמיד יכולים לגבות דמי כניסה (במידה ומדובר במסיבה למשל, כמובן שאין הכוונה לגביית דמי כניסה לאירוע משפחתי, בר מצווה וכו')

אם אתם רוצים להפיק אירוע מבלי לקרוע את הכיס עם אמן אורח שייקרע אתכם ואת האורחים שלכם מצחוק, אתם צריכים להיכנס לקישור הבא: standup-now.co.il.

 

טיפ שלישי – תהיו מחושבים

אם הגעתם לטיפ השלישי, זה אומר שאתם יודעים שאפשר להפיק אירוע טוב מבלי לקרוע את הכיס. אבל כדי שזה יקרה, וכדי שתוכלו להזמין אמן אורח ייחודי לאירוע שלכם, אתם צריכים להיות מחושבים. מה זה אומר? זה אומר שאתם צריכים לכתוב על דף את הסכום המקסימלי שאתם מוכנים או יכולים להשקיע באירוע. לאחר שתכתבו אותו, אתם צריכים לערוך טבלה מסודרת ובה תציינו את ההוצאות המתוכננות שלכם, למשל:

ההוצאה העלות הצפויה סך הכל
בלונים מעוצבים 660 ₪
מופע סטנד אפ טרם ידוע, אברר בהמשך
קייטרינג 5,100 ₪
סיכום

רק לאחר שיהיו לכם את כל הצעות המחיר המדויקות, תוכלו לחשב את ההוצאה הכוללת ולראות אם היא תואמת לסכום שהצבתם לעצמכם. במידה ולא, תצטרכו לקזז.

אירוע גדול

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים