איך משקפי שמש שווים ישפרו לך את הלוק

כל אחת שמגדירה את עצמה כחובבת אופנה, יודעת שמשקפי שמש הם אחד מהפריטים האופנתיים החשובים ביותר שיכולים להיות.

משקפי שמש הם פריט שאף פעם לא יצא מהאופנה. אומנם הטרנדים מתחלפים, אך משקפי שמש הן פריט אופנה ניצחי.

אז איך משקפי השמש ישדרגו לך את הלוק?

 

את לא צריכה להתאפר

משקפי שמש הן הפריט המושלם לנשים שלא אוהבות להתאפר, במיוחד בבוקר. לעיתים אנו צריכים לצאת מוקדם מאוד בבוקר לעבודה, לקנות חלב לקפה, להוציא את הכלב לטיול ואין לנו המון זמן או כוחות להתאפר יותר מידי. משקפי שמש יכולים לגרום לכפכפים עם טרנינג להראות אופנתי. כך תוכלי לצאת לעבודה עם תיק האיפור ולהתאפר בנחת לאחר מכן. עם המשקפי שמש אף אחד לא ישים לב שאת לא מאופרת.

 

מטשטשות עקבות

אם במקרה עבר עלייך לילה קשה, או בוקר לא נעים, משקפי שמש יוכלו לסייע לך להסתיר עיניים נפוחות ויגרמו לך להראות הרבה יותר טוב. לעיתים אנו רוצים לשים מעין מחסום ולא לשתף את כל הסביבה שלנו שעובר עלינו משהו אישי. משקפי שמש יגרמו לכל שיבור לב להראות אופנתי. בעזרת משקפי שמש רחבות וגדולות, תוכלו להסתיר חלק גדול ומרכזי של הפנים, את אזור העיניים. כך תוכלו להראות נהדר ואופנתיות וללא שאלות מיותרות מהסביבה.

 

מחמיאות לפנים

לכולנו יש מבנה פנים שונה. חלקנו יש פנים מעוגלות, ארוכות או מחודדות. אחת מהמשימות בבחירת משקפי שמש היא בחירה של מסגרת המתאימה לנו לפני התווי פנים שלנו. בחירה של מסגרת צריכה להיעשות לפי המסגרת המחמיאה ביותר לתווי הפנים שלנו ויוצרת את המראה שנרצה ליצור כאשר אנו מרכיבים את המשקפי שמש.

אך הסטייל של המשקפי שמש חשובים לא פחות. גם כאשר אנו בוחרים משקפי שמש שמתאימים לנו מבחינת מבנה פנים, חשוב להתאים את המשקפי שמש למראה שאנו לובשים באותו. למשל, אם בחרנו במראה ספורטיבי, נרכיב משקפיים המתאימות יותר לספורט, או אם הלכנו לחתונת צהרים בים, נבחר למשל במסגרת חתולית שתיתן מראה מדויק.

 

ישפרו לכם כל לוק והופעה

משקפי שמש הן פריט חשוב מאוד שאנו מרכיבים כל יום, אך הוא גם פריט שיכול להביא אמירה אישית על הדרך שבה אנו מתלבשים ועל הדרך שאנו רוצים שיראו אותנו. משקפי שמש מעוצבות יכולות להתאים לכל אירוע בחיים. למשל יש משקפיים שיתאימו בעיקר לקיץ וישפרו מאוד את הלוק הקיצי שלכם, את הלוק החורפי עם עדשות בהירות, או למשל לסגנן הופעה עם משקפי טייסים שהיו ויהיו באופנה לעוד שנים ארוכות.

 

לסיכום

משקפי שמש יכולים לשפר לך את הלוק בשנייה אחת. לא צריך להתאפר בבוקר, וגם לא צריך לתת הסברים לעיניים נפוחות. בבחירה נכונה של מסגרת הן יחמיאו לפנים שלך וילוו אותך לכל אירוע. משקפי שמש הם הבסטי המושלמת.

 

משקף

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים