כמה יעלה לנו לעשות עטים ממותגים לארגון שלנו?

רכישה של עטים ממותגים לארגונים נחשבת להליך נפוץ שמתבצע אחת לתקופה קצרה. עובדה זו ידועה לנו, משום שאנו האחראיים על הרכש בארגון שבו אנו מועסקים. הודעות שקיבלנו מצד אחראיים בארגונים אחרים שהתעניינו בנושא זה, גרמו לנו לצאת ולבדוק אודות העלויות של הזמנת עטים ממותגים.

זו הסיבה שהעלינו את המדריך הנוכחי, כדי לאפשר לכל אחת ואחד לדעת כמה בערך הם צפויים לשלם על הזמנה שכזו. הישארו אתנו ותקבלו את כל האינפורמציה שדרושה לכם.

 

עטים ממותגים – בואו נכיר בסוגים השונים

תראו, אי אפשר לכתוב מדריך מקיף שיציג בפניכם את העלויות של עטים ממותגים, מבלי שנאמר לכם מה הם הסוגים הנפוצים והמומלצים ביותר. העטים הממותגים שאנו ממליצים עליהם בעיניים עצומות הם אלה:

  • עט בייג'ינג – עט ראש כדורי שעשוי מעץ במבוק טבעי
  • עט דבלין – עט פלסטיק עם ראש סיכה ג'ל
  • עט הוואנה – עט פלסטיק עם גוף שחור וראש סיכה ג'ל

העטים הללו הם לא רק יפים, אלא גם נוחים לכתיבה וניתן להדפיס עליהם לוגו שיישמר לאורך זמן.

עטים

העלות הסופית תלויה בכמה פרמטרים

אל דאגה, בעוד כמה רגעים נציג בפניכם את העלויות של העטים הממותגים שהוצגו לעיל. תחילה, חשוב לנו לציין כי העלות הסופית משתנה מארגון אחד לאחר. שכן, יש ארגון שיבצע הזמנה של X עטים וארגון אחר יבצע הזמנה של Y עטים.

מהניסיון שלנו, ככל שתרכשו כמות גדולה יותר של עטים ממותגים לאירגונים, כך המחיר יהיה משתלם יותר. בפסקה הבאה תוכלו לגלות מה הם המחירים של עט ממותג יחיד, כדי שתוכלו לחשב את העלות הכוללת לארגון שלכם.

 

בואו נדבר תכלס – זה המחיר שאתם צפויים לשלם על עט יחיד

העט הראשון שבחרנו להרחיב אודותיו הוא עט הוואנה שיעלה לכם בסביבות ה – 1.5 ליחידה. מי מכם שיבחרו בעט בעל מראה יוקרתי, ישלמו כ – 2 ₪ ליחידה. נסביר כמובן כי הכוונה שלנו לעט מדגם בייג'ינג שהוצג בפניכם לעיל. העט הנוסף שנבחר על ידינו הוא עט הדבלין ועליו תשלמו  כ – 1.4 ₪.

מחיר

טיפ חשוב שיאפשר לכם לבחור נכון: אל תתמקדו בעלות – תתמקדו באיכות

חשוב מאוד שתשימו לב שאתם בוחרים בעטים שהם איכותיים בלבד. שכן, מי שיבחרו בעטים פשוטים וזולים, עשויים לגלות כי הזול עלה להם ביוקר. הרי מדובר בעט שצריך לשמש אתכם, את העובדים שלכם והלקוחות לאורך זמן. זהו עט שמשמש לא רק לכתיבה, אלא גם לפרסום (בגלל שהשם של העסק מודפס עליו).

 

השורה התחתונה – צאו לבחור עטים חדשים לארגון שלכם

עכשיו אתם מכירים את כל האינפורמציה החיונית שנוגעת לעלויות של עטים, כך שנותר לכם רק לבחור בעט איכותי שתואם לתקציב של הארגון שלכם. נאחל בהזדמנות זו שתבחרו נכון ושתיהנו מהעטים לאורך זמן.

עטים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים