איך למנוע פריצה לדירה בזמן חופשה

פעם בכמה זמן חשוב לקחת פסק זמן ולנוח ואם מתאפשר אפילו לעזוב את הבית לכמה ימים ולנסוע לחופשה. עם זאת, חשוב לדאוג לאמצעים שונים שיגנו על הבית שלנו מפני פריצה בזמן החופשה. הזמן שאנחנו לא בבית הוא הזמן הכי טוב עבור גנבים ופורצים לנסות להיכנס אלינו הביתה ועלינו לדאוג להגנה מרבית ולהימנע מטעויות שמקלות על פורצים. כיצד עושים זאת?

 

איך למנוע פריצה לדירה בזמן חופשה

נתונים אודות פשיעה בארץ מראים כי אחוזים גבוהים מהפריצות נעשות ללא מאמץ רב מצד הפורץ תוך ניצול חולשות אבטחה שדי קל להתמודד איתן, כגון חלונות פתוחים וכן הלאה. כך תקשו על פורץ להיכנס אליכם הביתה:

  1. זכרו לנעול כל פתח לבית

וכן, אנחנו יודעים שלנעול את הדלת זה ברור ואולי אין צורך לציין זאת אך חשוב לזכור כי דלת הכניסה הראשית איננה הפתח היחיד לבית. בבתים רבים ישנה גם כניסה אחורית ולעיתים חלון גדול בסלון שניתן להיכנס דרכו ללא מאמץ. גם חלונות הנמצאים בקומות גבוהות בבית חשוב מאוד לנעול. יש לזכור כי מלבד הכדאיות של מניעת פריצה, לעיתים במקרה של פריצה חברות ביטוח לא יחזירו פיצוי מלא אם לא נקטתם את כל אמצעי האבטחה שעומדים לרשותכם.

  1. אל תשאירו אורות דלוקים בבית

אחת הקלישאות הידועות כדי לשמור על הבית בזמן חופשה היא להשאיר אורות דלוקים. למרבה הצער, קלישאה זו מתבררת כשגויה ולעיתים דווקא מעודדת פורצים לנסות להיכנס. הסיבה לכך היא שאור שדלוק במשך כל שעות היממה כולל בשעות לא סבירות דווקא מעלה את החשד שאף אחד לא נמצא בבית. פתרון חלופי לכך יכול לכלול הדלקת אורות וכיבויים על ידי "שעון שבת" בשעות מסוימות לבחירתכם.

  1. הזמינו חברים לקפוץ לבית בזמן חופשה

תמיד טוב שמישהו שאתם מכירים וסומכים עליו יעבור מדי פעם בבית שלכם, יבדוק שהכל בסדר ויפגין נוכחות.

  1. התקינו סורגים על החלונות

אחת הדרכים הנפוצות של פורצים להיכנס לבתים היא דרך חלונות. מסיבה זו חשוב מאוד לוודא כי מותקנים סורגים על החלונות שלכם שהופכים כניסה דרך החלון לקשה הרבה יותר ובמקרים רבים יגרמו לגנב להתייאש מראש.

  1. אמצעי אבטחה

אמצעי האבטחה החשוב ביותר הוא מנעול הדלת. חשוב לוודא שאנחנו מצוידים במנעול איכותי, עמיד ומתקדם וכל כמה שנים מומלץ להחליף מנעול לדגם חדש יותר. אמצעי אבטחה נוספים שיכולים לסייע במניעת פריצות הם קודן לבניין או לשער, מערכת אזעקה ומצלמות אבטחה.

 

זקוקים להתקנת מנעול? הזמינו מנעולן עכשיו

בכל מה שקשור לגישה לבית שלנו יש לסמוך רק על הטובים והאמינים ביותר. דרך אתר מנעולן עכשיו תוכלו להזמין מנעולן בכל הארץ ובכל זמן, 24 שעות ביממה ו-7 ימים בשבוע. תוכלו להזמין מנעולן דרך האתר עבור כל שירות מנעולנות שתרצו שיגיע אליכם הביתה עד שעה מרגע ההזמנה.

איך למנוע פריצה לדירה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים