האם חברת שליחויות יכולה לשלוח למספר בעלי עסקים במקביל ואיך דואגים ללוז מסודר?

לרוב שירותי חברת שליחויות הרבה יותר מהירים משירות הדואר, למשל, כאשר יש היתכנות לקבל את המשלוח כבר באותו היום. גם דואר רשום יימסר ביום העסקים הבא ברמה הכללית, במידה והתקבלה דרישה למשלוח חבילה דחופה בטרם האיסוף האחרון בסניף הדואר.

אנו מבקשים ממכם, בכל לשון של בקשה, להתחיל לקרוא את המאמר הזה למן התחלתו ועד לתומו, ולהבין את החשיבות של שליחת חבילה לכמה עסקים, שיכולה להכיל מסמכים חשובים לדיונים בבית משפט, העברת מסמכים של העברת נכסים, כמו גם משלוח של תרופות לזקוקים לו, תהיה החשיבות של המשלוח אשר תהיה, המציאות היא שכיום אפשר לשלוח חבילות לכמה בעלי עסקים. ולכן, במאמר הזה, נדון בשאלה לעומק – האם חברת שליחויות יכולה לשלוח למספר בעלי עסקים במקביל ואיך דואגים ללוח מסודר?

 

איזה עובדות מומלץ לדעת על רימון שליחויות?

המוח שמאחורי חברת השליחויות רימון שליחויות, היזם והגאון, הוא לא אחר מאשר אדון ועקנין אלירז, שהוא המנכ"ל והפעלים בפועל של חברת רימון שליחויות. זאת חברה שמספקת לקהל היעד שלה מנעד רב של פתרונות הפצה ומשלוחים, מכל גודל או סוג, במרחבי מדינת ישראל, במהימנות, בתמחור השווה לכל נפש, ובמקצועיות ייחודית ללא חת, ומשאירה אבק למתחרים שלה.

 

האם חברת שליחויות יכולה לשלוח למספר בעלי עסקים במקביל את המשלוח?

על פניו, נראה בלי כל ספק, כי חברת שליחויות מסוגלת בבירור לשלוח למספר בעלי עסקים במקביל את המשלוח. השליחים שלה, הנאמנים והמסורים, יטפלו במשלוח של בעלי העסקים במשנה זהירות, והם לא יפסיקו את פועלם ויחזרו למשרד, כי אם הם ימשיכו משליחות עבור בית עסק אחד למשנהו על פי לוח זמנים שהוגדר להם מבעוד מועד.

הסינרגיה הזאת של טיפול מצומצם במשנה זהירות מבטיח שהמשלוחים של בעלי העסקים יגיע אליהם על הצד הכי טוב, בדיוק כפי שהם יצאו במקור מבית העסק.

 

איך דואגים ללוח זמנים מסודר של חברת השליחויות?

האיכות הכי ניכרת או בעלת החשיבות של משלוח למספר בעלי עסקים במקביל היא דאגה לאספקה בהתאם ללוח זמנים מסודר. השלמה של פרויקטים בשביל קהל היעד על ציר הזמן שלהם מקבלת משנה חשיבות וקריטית ביותר. במידה ואין זה המצב, הלקוח עשוי להתחיל לראות בחברת המשלוחים כמחסום להצלחה שלו, במקום ההיתכנות עם הערך המוסף שבצדה.

באמצעות תעדוף של אספקת המשלוח בזמן שהוגדר מלכתחילה, בתי עסק עשויים להפחית את בעיית עזיבת הלקוחות, להגדיל את הפרודוקטיביות שלהם, לשפר את שביעות הרצון של קהל היעד שלהם, ואף למשש אפקטיביות בפעולות שלהם, כאלו שיכולות להפחית הוצאות כספיות, וכולי. ברגע שיש לחברת המשלוחים תשתית עסקית, אשר מאפשרת לה לבצע מעקב ביצועים בזמן אמת, יש באפשרותה לתזמן תהליכים ממקום של המון ביטחון של עמידה בלוז, דבר שבהכרח יעלה את הרף לשעות של עומס בעבודה, שניתן לנהל אותן ביעילות באמצעות מתן שירותי שליחויות בקנה מידה הגיוני ושפיר.

אך אין כל סיכוי שאספקת שירותי שליחויות בזמן תתרחש מעצמה, משום שהיא מחייבת נהלים מנחי פעולה, תכנון מקדים מראש, והתכתבות בהצלחה עם יעדי החברה, כשלוחות הזמנים צריכים להסתדר לפי הלוז שהוגדר מלכתחילה.

הדבר שאולי הכי חשוב בכל העניין שלנו בא לידי ביטוי בהגדרה של ציפיות מצוות העובדים ומלקוחות חברת המשלוחים – סוג של בניית ציפיות לתרבות מקום העבודה. קביעה של לוז איננה מבטיחה בכלל שירות בזמן, אלא נדרשת להיות הבנה בסיסית ועמוקה, אף ברמה הקולקטיבית והן ברמה האישית של התפקיד הקריטי של משימת השליחות בזמן הראוי לשם הצלחת החברה.

שליח

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים