ריף אואזיס בלו ביי – המלון שלכם בסיני

מלון ריף אואזיס בלו ביי, או בקיצור מלון בלו ביי, נמצא במפרץ פאשה בשארם א-שייח'. מפרץ פאשה נמצא במרחק 2 ק"מ ממפרץ נעמה הידוע של שארם ו-5 ק"מ משדה התעופה הבינלאומי של שארם.
כמו כמעט כל מלון 5 כוכבים בסיני, גם בלו ביי יושב על חוף פרטי, וכמלון 5 כוכבים ייתן לכם פינוק אמיתי בכל שעות היום והלילה. מלון בלו ביי עובד בשיטת אולטרה הכל כלול – כלומר בנוסף לחדר תקבלו גם 3 ארוחות ביום ועוד אטרקציות רבות שיש למלון להציע.

מלון בלו ביי מעוצב בצורה יוקרתית ברמה גבוהה מאוד, ומייד לאחר הצ'ק אין יוזמנו האורחים לבאר למשקה חינם על מנת שלא תרגישו שהגעתם ל"סתם עוד מלון". מלבד החוף הפרטי תוכלו להנות במלון גם מפארק מים, מספר בריכות גדולות (אחת גם מותאמת לילדים) ובריכות ג'קוזי. במלון תוכלו למצוא מרכז צלילה שם תוכלו לעשות קורסי צלילה / צלילת היכרות / לשכור ציוד לצלילה או שנירקול.
ישנם סוגי חדרים רבים אשר מתאימים ליחידים, זוגות, משפחות או כמה חברים. כל החדרים ממוזגים ולכולם חדר רחצה פרטי. ישנה רשת אלחוטית זמינה בחינם בכל אזורי המלון.

ישנו חדר אוכל מרכזי בשם Bay view, שם תוכלו להנות ממזנון אוכל גדול ומפואר, אך אם זה לא מספיק אוכל בשבילכם תוכלו להנות גם ממסעדה איטלקית במתחם הפועלת עם הזמנות, או להנות מאחד משלושת הברים: Leisure  הנמצא בחוף, Fisherman’s bar הנמצא בבריכת האינסוף ו-Pub הנמצא בגלריה. בכל הבארים תוכלו למצוא משקאות, חטיפים וסנדוויצ'ים והם פתוחים 24/7.

במלון בלו ביי תוכלו למצוא גם חדר כושר, ספא (יש להזמין עיסויים וטיפולים מראש), מגרשי ספורט, הופעות בידור והפעלות, חנויות שונות, שירותי כביסה וגיהוץ, מרכז עסקים ועוד. המלון מספק גם שירות חדרים 24/7 ואפילו שירות בייביסיטר להורים שרוצים קצת שקט ליהנות בבר לבדם.

מלון בלו ביי יושב על שטח מאוד גדול, אך אל דאגה, אם אינכם מעוניינים ללכת מקצה אחד של המלון לקצה אחר תמיד תוכלו להיעזר בהסעות המלון הכלולות במחיר הנקראות טופטוף (והן בעצם סוג של טוקטוק) אשר פועלות כל 5 דקות, ותוכלו להזמין אותם גם למשלוחים מיוחדים.
ישנה הסעה ממלון בלו ביי לשדה התעופה.

מחירי המלון מעט יקרים (החדר הזול ביותר מתחיל ב-500 ₪ ללילה), אך זכרו שזהו מלון 5 כוכבים מפנק ביותר אשר מחירו כולל הרבה מאוד מהאטרקציות שהוא מציע, וציוני המבקרים בו הם מהגבוהים ביותר. בקיצור – לא זול כמו לטייל בחופים, אבל שווה כל שקל או לירה מצרית, גם למבוגרים וגם לילדים. מלון בלו ביי יהפוך את הנופש שלכם בסיני לבלתי נשכח.

 

חדר אוכל

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים