למה כדאי להתקין טוחן אשפה בבית?

לאחרונה גילינו שטוחן האשפה מככב במטבחים ביתיים רבים. עובדה זו גרמה לנו להתעניין בנושא ולבדוק מה הוביל לשימוש הנרחב בו. לכן, יצאנו לבדוק את העניין מקרוב וחזרנו לכאן עם מדריך מקיף שמרכז את היתרונות הבולטים שגורמים לרבים מאתנו להשתמש בטוחן המקצועי. הישארו כאן ותגלו למה אתם צריכים שיהיה לכם טוחן שכזה בבית.

 

סיבה מספר 1 – מפחית ריחות לא נעימים

כולנו מכירים את הריח הנוראי שעולה לא פעם מהכיור, בעקבות הצטברות של שאריות אוכל שנותרו בו. מדובר בתרחיש שגורם לרבים מאתנו לריב עם בני הזוג או הילדים שהותירו אחריהם כיור נטול כלים, אך עתיר בזבל אורגני. מי שיש בשרותם טוחן אשפה, לא חווים את התרחיש הזה מקרוב. שכן, המכשיר המתקדם טוחן בקלות את שאריות המזון ומאפשר להיפטר מהם ברגע. כך שבעצם, הפסולת אינה נשארת בכיור, אלא מועברת לצנרת ומשם ממשיכה ישירות לביוב.

פינוי אשפה

 

סיבה מספר 2 – נוח לשימוש

אי אפשר לכתוב על טוחן אשפה לכיור מבלי לציין את נוחות השימוש בו. שכן, הוא מאפשר לנו לטחון את האשפה במינימום מאמץ, וחוסך מאתנו את פעולת גירוד שאריות המזון מהכיור (בואו נודה באמת, מדובר בפעולה שאף אחד לא אוהב לעשות). מי מכם שטרם מחזיקים במכשיר זה במטבח הביתי, צריכים לדעת שאין צורך להסתבך בהתקנתו ובהפעלתו. שכן, ההתקנה מתבצעת על ידי בעל מקצוע מוסמך וההפעלה היום יומית מצריכה לחיצה מהירה וקלה על כפתור ייעודי. רגע לפני שנעבור לסיבה הבאה, נדגיש שבחירה בטוחן אשפה איכותי וביצוע תחזוקה נכונה בו תאפשר לו להתקיים לאורך שנים רבות.

 

סיבה מספר 3 – מפחית את הסיכוי לבעיות אינסטלציה

מי שלא מחזיקים בטוחן אשפה בביתם, עשויים למצוא את עצמם פונים לקבלת עזרה מאינסטלטור מוסמך, בכל פעם שמתפתחת סתימה בכיור. תרחיש זה צפוי להיעלם בעת השימוש בטוחן האשפה. שכן, זה טוחן את שאריות המזון לחתיכות קטנות במיוחד, כך שהן יכולות לזרום עם המים כחלקיקים קטנים במיוחד שלא סותמים את מערכת האינסטלציה.

מטבחים ביתיים

 

סיבה מספר 4 – חוסך בשקיות אשפה

תעצרו לרגע לחשוב על שקיות הזבל המלאות שאתם משליכים מידי יום לאשפה. סביר להניח שאתם עושים זאת בחוסר נעימות. שכן, זה ידוע שכל שקית שכזו יכולה להתכלות מהעולם רק לאחר שנים רבות. שימוש בטוחן אשפה יקל על ההתמודדות עם מצב מורכב זה. שכן, הטוחן יפחית את הצורך בשקיות האשפה, מכיוון שלא תצטרכו לזרוק את שאריות האוכל מהכיור לתוך השקית.

 

השורה התחתונה – זה הזמן להתקדם לטוחן אשפה

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 4 הסיבות שיגרמו לכם להתקין טוחן אשפה בכיור הביתי. בשלב זה נותר לכם רק להכיר את 2 סוגי הטוחנים הנפוצים ולבחור את הדגם המתאים ביותר שיאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות שהוצגו עד כה.

חוסך בשקיות אשפה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים