האם אפשר לשהות בבית בזמן הניקוי?

רבים מאתנו מכירים את הרגע הזה שבו האחראי על הניקיון בבית מצהיר כי יש מצור – אין יוצא ואין נכנס! הכוונה היא כמובן שאי אפשר ללכת בין חדרי הבית במהלך הדקות הבאות, בגלל שהרצפה צפויה להיות רטובה. יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק ובדקנו מה המומחים בניקיון אומרים על העניין. אנו מזמינים אתכם להישאר עמנו ולגלות האם אפשר לשהות בבית בזמן ניקוי או לא.

 

מה הכוונה בלשהות בבית?

בואו נעשה רגע סדר ונסביר מה עומד מאחורי המושג "שהייה בבית". שכן, כל אחד מהקוראים והקוראות שלנו עשויים לפענח את צמד המילים באופן שונה. הכוונה שלנו בשהייה מסוג זה היא הימצאות באחד מחללי הבית. זה יכול להיות הימצאות של אדם מבוגר, צעיר או ילד באחד מהמרחבים הבאים:

  • סלון
  • מטבח
  • חדר שינה
  • חדר ממ"ד ועוד

בקרוב מאוד יתגלה לכם מה עומד מאחורי ההסבר המעמיק הזה שעשוי להיראות לכם כמיותר.

 

שהייה בבית במהלך ניקיון – מה המומחים אומרים על כך?

מומחים שעוסקים בתחום הניקיון מזה שנים רבות ציינו בפנינו כי שהייה במהלך הבית בעת ניקיון הינה אפשרית. לדבריהם, מי שמנקה את הבית צריך להכיר בהליך הניקיון הבסיסי שכולל מספר שלבים. במידה וזה יבצע את הליך הניקיון לפי השלבים הללו, הוא יוכל לאפשר את השהות בבית. חשוב לציין כי ההמלצה הזו תקפה לגבי מי שמבצע הליך של ניקיון עצמאי או הליך שמתקיים על ידי חברת ניקיון מקצועית כמו מבריק בצ'יק שנחשבת למוכרת מאוד בתחום.

 

כך תוכלו לאפשר שהייה בבית בזמן הניקוי

אם אתם רוצים לאפשר לדיירי הבית להיות נוכחים בו במהלך הניקיון, עליכם לרכז את כולם בחדר אחד. למשל – חדר הטלוויזיה, הסלון או כל חדר אחר שיכול להכיל את כל הנוכחים. תציינו בפניהם כי אתם מתחילים בקרוב בהליך הניקיון ותחליטו כי החדר שבו הם נמצאים יהיה החדר האחרון שיעבור ניקוי. כך, כולם יוכלו להיות בבית ואתם תוכלו לנקות את כל החללים. ברגע שתסיימו לנקות את שאר חללי הבית, תוכלו לתת הנחיה לנוכחים, כדי שאלה יעברו אל החדרים שלהם.

 

טיפ חשוב שיאפשר לכם לנקות היטב בזמן שאחרים שוהים בבית

אם אתם רוצים להיות בטוחים בכך שאתם מנקים את הבית על הצד הטוב ביותר וללא כל סימנים על המרצפות, עליכם להודיע לכל הנוכחים כי הם צריכים להישאר בחלל הנבחר עד תום הניקיון. אפשרו להם לקחת חטיפים, שתיה או כל דבר שיהיה להם צורך בו בעת השהות בחלל, כדי שהם לא יצטרכו לצאת ממנו בזמן שאתם מנקים.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים שניתן לשהות בבית בזמן שהוא עובר ניקוי, אך צריך לשים לב לדגשים חשובים, כדי שהדבר לא יביא לבאלגאן וכאוס. נשאר לכם רק ליישם את האינפורמציה שצוינה לעיל ולהביא לניקוי מושלם מבלי לסלק את כל דיירי הבית.

האם אפשר לשהות בבית בזמן הניקוי?

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים