אילו סוגי משכנתאות יש?

משכנתא היא ההלוואה הכי גדולה שתיקחו ותלווה אתכם לאורך שנים רבות, לכן כאשר אתם לקראת לקיחת משכנתא כדאי שתדעו מה עומד בפניכם. כמו כן, כדאי שתעזרו בשירותיו של יועץ משכנתאות שיחסוך לכם כסף רב בעתיד. כדי להקל עליכם ולסייע לכם בלקיחת המשכנתא, ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על סוגי משכנתאות ועל איך לקחת משכנתא בצורה החכמה ביותר.

 

האם ישנם סוגי משכנתאות?

כן, בהחלט. אומנם המשכנתא נשמעת כמו מסלול אחיד, אך למעשה ישנם מספר סוגים של מסלולי משכנתא. סוגי המשכנתאות השונים משתנים מבנק לבנק ובהתאם לסכום ההלוואה שאתם לוקחים. תוכלו לבחור מבין הסוגים השונים בהתאם למה שמתאים לכם וכן בהתאם למה שהבנק יאפשר לכם. סוגי המשכנתאות שמאפשר הבנק הם בהתאם למצבכם הכלכלי וכן להון הראשוני איתו הגעתם ללקיחת המשכנתא.

 

אילו סוגי משכנתאות יש?

כאמור, ישנם סוגים שונים של משכנתאות והם: משכנתא צמודה למדד עם ריבית קבועה, משכנתא צמודה למדד עם ריבית משתנה, משכנתא שקלית לא קבועה בריבית משתנה, משכנתא שקלית לא צמודה בריבית קבועה, משכנתא שאינה צמודה בריבית משתנה, משכנתא משולבת, הלוואות שונות של משכנתא לזכאים, וכן משכנתא משולבת.

 

תמהיל משכנתא – מה זה?

מבין מסלולי המשכנתא השונים תוכלו לבחור לשלב מספר מסלולים ובכך ליצור תמהיל משכנתא. תמהיל המשכנתא המומלץ עבורכם יהיה בהתאם למצבכם הכלכלי, ליכולת שלכם בעתיד להחזיר את המשכנתא וכן לצפי שנות תשלומי המשכנתא. ככל שתדעו ליצור תמהיל משכנתא מתאים עבורכם, כך תוכלו להבטיח שתחסכו יותר ותוכלו לשלם את המשכנתא ללא חריגות.

 

יועץ משכנתא – הדרך שלכם לחסוך

יצירת תמהיל משכנתא מושלם מצריכה ידע רב בתחום המשכנתאות וכן ישנו צורך בניהול משא ומתן למול הבנק. אם אתם רוצים לחסוך במשכנתא שלכם, כדאי שתעזרו ביועץ משכנתא מקצועי ואמין. יועץ המשכנתא ידע לנהל עבורכם את המשא ומתן מול הבנקים וימצא עבורכם את מסלול המשכנתא שבו תוכלו לחסוך הרבה יותר לטווח הרחוק.

 

מה עוד תקבלו מיועץ משכנתאות?

יועץ המשכנתא יסייע לכם לבחור מבין המסלולים הרבים ויחסוך לכם הרבה, אבל גם ילווה אתכם לאורך כל התהליך. היועץ יעבור איתכם על כלל האפשרויות שיש לכם ויסביר לכם בצורה מפורטת, כך שתרגישו שאתם מבינים לקראת מה אתם נכנסים. כמו כן, היועץ ילווה אתכם באופן אישי בכל התהליך, וידע לסייע לכם לקבל את המשכנתא שאתם צריכים גם אם חסר לכם הון עצמי ראשוני נדרש.

 

האופציות רבות ולכן כדאי להיעזר באיש מקצוע

כאמור, ישנם מסלולי משכנתא רבים ולא קל ליצור תמהיל משכנתא מותאם. על מנת שתוכלו לחסוך בעתיד ולקחת משכנתא שתשתלם לכם ותוכלו לעמוד בה בעתיד, כדאי להיעזר בשירותיו של יועץ משכנתאות מקצועי שילווה אתכם לאורך כל הדרך וינהל עבורכם את המשא ומתן מול הבנקים.

מפתחות נייר ובית עץ

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים