איזה מחסן כדאי לקנות לגינה

מגוון עצום של מחסנים לגינה ברשתות השיווק ואצל ספקים קטנים, הפכו את בחירת המחסן לגינה כמעט בלתי אפשרית. כדי להבין באמת איזה מחסן כדאי לקנות לגינה שלכם, חשוב להבין קודם כל אילו סוגי מחסנים קיימים בשוק ומה השיקולים שכדאי לקחת בחשבון כשבוחרים מחסן איכותי לגינה. במאמר הבא תוכלו למצוא כמה קווים מנחים שיעזרו לכם לעשות סדר בדברים ולבחור בצורה חכמה.

מחסן לגינה, בניגוד לחלקים אחרים של החצר והגינה, הוא אביזר יקר יחסית. אחרי שמציבים אותו בגינה מצפים שהוא יחזיק מעמד ויישאר לעמוד איתן למשך כמה שנים טובות. לכן חשוב לבחור את המחסן המתאים לגינה שלכם. אז איך מחליטים?

מחסן וציוד

כך תדעו איזה מחסן כדאי לקנות לגינה

  1. הבינו את הצרכים שלכם: למה בדיוק ישמש אתכם המחסן – חדר עבודה? בית מלאכה? או אחסון בלבד? אילו סוגי חפצים יהיו מאוחסנים בו – טרקטורון? אופנוע? כלי גינון? צעצועים? האם תצטרכו מדפים במחסן שלכם?
  2. גודל המחסן – גם אם אתם זקוקים למחסן גדול מאוד, בדקו קודם כל אם יש מספיק מקום בשבילו בחצר. מיקום של מחסן במרפסת, או בחניה ידרוש מכם היתר בניה.
  3. תקציב – מחסנים עשויים מחומרים שונים, ברמות איכות משתנות ובעיצובים שונים וכל אחד מהם מגיע במחירים אחרים. בחרו את סוג המחסן, שעונה על הצרכים שלכם, אך גם מתאים לתקציב שלכם.
  4. היצרן – יצרן איכותי יספק לכם מחסן איכותי ואיתו גם ביטוח ואחריות, שיבטיחו לכם שקט לשנים ארוכות – גם אם תהיה בעיה במחסן.
  5. עיצוב – בחרו מחסן שהעיצוב שלו מוצא חן בעיניכם ומשתלב עם עיצוב הגינה.

סוגים שונים של מחסנים לגינה

נהוג לחלק את מחסני הגינה לסוגים שונים לפי החומר ממנו הם עשויים. הכירו את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם:

  1. מחסן גינה מעץ – נחשב לאיכותי יותר מהשאר, הוא גם יפה יותר למראה, העיצוב שלו משתלב בקלות רבה עם רוב הגינות. מחסני עץ הם גם עמידים, חזקים, יציבים ואטומים, אך יקרים יותר מהאחרים וזקוקים לתחזוקה שוטפת.
  2. מחסן גינה ממתכת – מחסנים עמידים מאוד, הזקוקים למעט מאוד תחזוקה, עמידים לפגעי מזג האוויר ומגיעים במגוון עיצובים, אך אינם מבודדים כלל, ואי אפשר להוסיף להם מדפים.
  3. מחסן גינה מפלסטיק – מחסני הפלסטיק מגיעים במגוון עצום של עיצובים וצבעים, אינם דורשים תחזוקה, עמידים ויציבים ואפשר להוסיף להם מדפים, חלונות וכל תוספת אחרת – כמעט כמו במחסני עץ. מחסני הפלסטיק נעים בטווח גדול של מחירים.

לסיכום

לפני שתחליטו סופית איזה מחסן כדאי לקנות לגינה, דעו כי במקרים מסוימים נדרש היתר בניה להצבת מחסן גינה. בדקו היטב את הנושא לפני שתציבו את המחסן בגינה שלכם. בדקו מול הספק אם הוא דואג גם להובלה, הרכבה והתקנה של המחסן. אם לא – בדקו אם יש באפשרותכם להרכיב בעצמכם ולבסוף – התקינו את המחסן במקום המתאים ולפי הנחיות היצרן, כדי שתוכלו להנות ממנו לשנים ארוכות. למידע נוסף היכנסו לאתר: https://idgarden.net.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים