התפתחות אישית – מה זה ואיך זה יכול לעזור לי?

המושג "התפתחות אישית" הפך להיות נפוץ במיוחד בחודשים האחרונים. שכן, אלה אתגרו רבים מאתנו מבחינה אישית, חברתית וכלכלית. מדריך זה יסייע בהצגת המושג המדובר, כדי שתוכלו להכיר בו מקרוב ולהבין מה הקשר בינו לבין התקופה המורכבת שאתם חווים? ואיך הוא יכול לחולל שינוי ניכר בחייכם? הישארו כאן ותצאו עם הכלים הדרושים לכם.

 

הקדמה – מהי התפתחות אישית?

שמעתם בעבר על העצמה אישית או צמיחה אישית? אם כן, כדאי שתדעו שאלה מונחים זהים להתפתחות האישית. מדובר בתהליך שכל אחד מאתנו יכול לעבור, כדי לפתח את האישיות שלו, במטרה להשיג את המטרות הבאות:

  1. מטרה פנימית
  2. מטרה חיצונית

נסביר שהמטרות הפנימיות באות לידי ביטוי בתחושות שונות, כמו שמחה ונינוחות. בעוד המטרות החיצוניות נוגעות ליכולות כלליות, למשל: תקשורת מיטבית עם הסובבים אתכם, קידום בעבודה ועוד. הנחת היסוד של תהליך זה היא שיש לכל אחד מאתנו פוטנציאל גדול שטרם מומש. שכן, האישיות שלנו מרוכבת משורה ארוכה של חלקים שמייצגים איכויות שונות. תהליך ההתפתחות האישית מאפשר לעבוד על החלקים הללו לאורך זמן, כדי שניתן לפתח אותם ולהביא למימוש הפוטנציאל.

הקדמה – מהי התפתחות אישית

 

איך תגיעו לגרסה הטובה ביותר שבכם?

כל אחד יכול לעבור התפתחות אישית שתאפשר לו למצות את הפוטנציאל העצום שטמון בו. חשוב לציין שהליך זה מצריך הסתייעות מצד גורמים חיצוניים, משום שהם מעניקים את הכלים והמיומנויות הדרושים לאורך כל הדרך. כך שהלומדים צריכים לנסות, להיכשל ולנסות שוב, עד שהם ישיגו את המטרה. נמליץ בהזדמנות זו לפנות אל המרכז להתפתחות אישית רועי עמוס שמספק ליווי אישי מקצועי.

 

הקריטריונים שצריכים להימצא במרכז התפתחות

סביר להניח שתרצו לקחת חלק בתהליך התפתחות אישית שיוביל להצלחה. אם כך, עליכם לפנות למרכז התפתחות אישית שעונה על הקריטריונים הבאים:

  1. מציע מגוון דרכי פעולה: לקיחת חלק בהרצאות, ליווי אישי, ליווי קבוצתי ועוד
  2. בעל ניסיון רב בתחום
  3. קיבל המלצות חיוביות מצד לקוחות קודמים

 

רוצים לבדוק את חוות הדעת מראש? כך תעשו זאת

הדרך הטובה ביותר שתוביל אתכם לקבלת ליווי מקצועי עוברת בלשונית הביקורות של גוגל. שכן, זו מרכזת את חוות הדעת שנכתבו על ידי אנשים שעברו את התהליך בעבר. גלישה לפלטפורמה זו תגלה בפניכם את טיבו של המרכז שבחרתם (וטרם נרשמתם אליו). נמליץ שלא להסתפק רק בקריאת חוות הדעת ולבדוק את הדירוג שניתן למרכז, כאשר הבחירה הנכונה תהיה במרכז שדורג ב – 4 או 5 כוכבים.

 

השורה התחתונה

התפתחות אישית הינה תהליך שכל אדם יכול לעבור, כדי למצות את הפוטנציאל שטמון בו. בשלב זה אתם מכירים בחשיבות של המושג, כך שנותר לכם רק להירשם למרכז התפתחות אישית שנחשב למוכר וידוע. רק לאחר שתעשו כך, תוכלו להגיע להישגים גבוהים כמו שתמיד רציתם.

רוצים לבדוק את חוות הדעת מראש_ כך תעשו זאת

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים