כמה כדורי קמגרה צריך לנטול על מנת להיות אפקטיבי?

זו שאלה נפוצה שעולה לאנשים רבים כל הזמן – כמה כדורי קמגרה צריך לקחת כדי שהם יהיו אפקטיביים? אין ספק שמדובר בשאלה שחשוב לשאול, שכן נטילת יותר מדי מהתרופה עלולה להוביל לתופעות לוואי מסוכנות.

מצד שני, נטילת מעט מדי עשויה לא להיות יעילה בטיפול באימפוטנציה או בתקפוד המיני הלקוי ממנו אתם סובלים. ובכן, על מנת לענות על שאלה זו, חשוב להבין מהי קמגרה, כיצד היא פועלת ומה המינון המומלץ.

 

אז נתחיל מההתחלה

קמגרה היא תרופה שנוטלים דרך הפה והיא משמשת לטיפול בהפרעות זיקפה. הפרעת זקפה היא מצב שבו גבר אינו יכול לקבל או לשמור על זקפה במהלך פעילות מינית. זה מתרחש בדרך כלל כאשר אין מספיק זרימת דם לפין, מה שגורם לקושי בהזדקפות.

קמגרה פועלת על ידי הגברת זרימת הדם לפין, מה שמאפשר לו להצטופף בדם ולהיות זקוף. המנגנון של הקמגרה פועל על ידי חסימת אנזים בשם PDE5, המונע כניסת דם לפין.

 

כמה קמגרה צריך ליטול עבור מקסימום אפקטיביות?

התשובה תלויה במצב הרפואי שלכם ובעוצמת הטבליות, כלומר, בכמה מ״ג יש בכדור הקמגרה אותי אתם נוטלים. באופן כללי, המינון המומלץ הוא טבליה אחת ליום. עם זאת, הרופא שלכם, או איש המכירות המקצועי ממנו אתם רוכשים את הקמגרה, עשוי להמליץ ​​על מינון גבוה יותר אם מצבכם חמור יותר.

כמו כן, חשוב להבין שייתכן וידרשו מספר מנות עד שהקמגרה תהיה יעילה. ייתכן שחלק מהאנשים לא יראו השפעות כלשהן עד שהם ינטלו את התרופה במשך כמה שבועות לפחות.

 

בואן נדבר במ״ג!

המינון הכללי המומלץ לקמגרה הוא 50 מ"ג. זהו המינון הסטנדרטי עבור רוב הגברים ויש ליטול אותו כשעה לפני פעילות מינית. עם זאת, כפי שציינו – המינון יכול להשתנות בהתאם לאדם. גברים מסוימים עשויים להזדקק למינון נמוך יותר, בעוד שאחרים עשויים להזדקק למינון גבוה יותר, לשמחתכם יש קצגרה במספר רחב של מינונים.

 

איך נוטלים קמגרה?

אז כמו שכבר הבנתם – קמגרה היא תרופה יעילה ביותר לטיפול באימפוטנציה אצל גברים. ולשמחתיני היא זמינה גם ככדור, גם כטבלית מסיסה במים וגם כג׳לי טעים במגוון רחב של טעמים מגניבים. את הקמגרה אפשר לקבל עד פתח הבית בדיסקרטיות מוחלטת – ללא שום אמצעים מסגירים על האריזה ואפשר גם ליטול אותה בדיסקרטיות – אין סיכוי שמישהו ידע שאתם נוטלים קמגרה.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, התשובה לשאלה "כמה כדורי קמגרה צריך ליטול על מנת להיות אפקטיבי?" היא קודם כל שכל גוף הוא שונה ויתכן ואתם לא תזדקקו לאותה הכמות כמו של חברכם. אבל, באותה נשימה המינון המומלץ הוא טבליה אחת ליום. עם זאת, במידה והרופא שלכם או לחילופין – הגוף שלכם יאותת וימליץ לכם ​​על מינון גבוה יותר במידה ומצבכם חמור וזקוק לכך, באפשרותכם ליטול כדור נוסף או להגדיל מינון.

כדורי קמגרה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים