טורנירי הפוקר שאתם חייבים לקחת חלק בהם!

אם עד היום הרגלתם את עצמכם לשחק אך ורק עם החבר'ה בחמישי או בשישי בערב, אתם מוזמנים להתקדם לעולם הפוקר של היום. עם מנעד רחב במיוחד של פלטפורמות אונליין שונות, בימינו יש טורנירים מעולים של פוקר שחובה להכיר – המשיכו לקרוא כדי להכיר את הפוקר מחדש.

 

טורנירים בפוקר: כיצד מאפשרים להכיר מחדש את המשחק?

עייפים קצת מהאופן שבו אתם משחקים פוקר כבר שנים על גבי שנים? כאן בדיוק נכנס לתמונה פוקר אונליין. פוקר מקוון מאפשר לכם לבחור במגוון ענק של טורנירים שונים, כאשר לכל טורניר יש את החוקים והכללים שלו. בפועל, חלק מהטורנירים כוללים כללים מאוד שונים מהכללים אשר אנשים הורגלו אליהם במהלך השנים.

באופן הזה, אנשים בעצם זוכים להכיר את הפוקר מחדש, לשחק אותו בצורה שונה ולהפיק מכך הנאה קצת אחרת. למשל, סוכן 7xl יכול להמליץ לכם על טורניר קנייה חוזרת של צ'יפים, טורניר freezeout אשר אינו כולל קנייה חוזרת (רק רכישה ראשונית), טורנירים בסגנון "באונטי" ועוד.

שחקן ניצח במשחק פוקר

יש שחקן פוקר שלא מכיר את WSOP?

בעוד שכמעט כל שחקן פוקר מכיר את טורניר אליפות העולם, WSOP, הסיבה לכך היא פרס הזכייה העצום אשר טורניר זה כולל. בפועל, זהו טורניר אשר כולל בתוכו כל מיני אירועי פוקר קטנים, אם כי רוב האירועים הם בדרך כלל בסגנון טקסס הולדם.

מי שמספיק "נינג'ה" בפוקר כדי לנצח באירועים האלה, יכול לגלגל לעצמו לכיס פרס אסטרונומי וגדול כמו שרק האמריקאים יודעים לתת. אם ביקשתם "סופר סייז" אמריקאי, תשמחו לדעת כי WSOP מזכה את הזוכה המאושר באליפות העולם בפרס של 10 מיליון דולר. בסופו של דבר, טורניר זה מותאם לכל השחקנים והרמות השונות.

 

עוד 2 טורנירים שחובה להכיר בפוקר

מלבד WSOP, ישנם טורנירי פוקר אחרים שכדאי להכיר, גם אם אתם לא נמנים בהכרח בין השחקנים המקצועיים ביותר. בעידן האונליין יש יותר טורנירים מאשר מה שאפשר באמת לספור, אז בואו נתמקד ב-2 מומלצים:

  • WPT: זהו טורניר פוקר אשר צבר תאוצה עד כדי כך שכיום, הוא משודר בטלוויזיה ל-150 מדינות בעולם. את הטורניר הזה משחקים בצורה אחת וקבועה – רכישת צ'יפים בסכום אחיד לכל השחקנים, כלומר צ'אנס שווה לכולם.
  • EPT: זהו טורניר אירופאי קלאסי, שלמעשה קם כתגובה לטורנירים באמריקה. טורניר זה מתרחש בלונדון, ברלין ועוד ערים מרכזיות באירופה, בעודו משוחק על ידי אנשים מכל קצוות העולם (לא רק אירופאים).

בסיכומו של דבר, בעולם המקוון של ימינו יש כנראה מאות אם לא אלפים של טורנירים קטנים ומוכרים פחות, המתקיימים בכל רחבי העולם. אם עייפתם מהפוקר הקלאסי, מלבד האירועים שציינו במאמר זה, ניתן למצוא באינטרנט עוד המון סוגים שונים של טורנירי פוקר, כאשר של אחד מהם משוחק בצורות שונות ובסגנונות מגוונים. באופן הזה, תוכלו להחיות מחדש את הריגוש ולהכיר את הפוקר קצת אחרת.

משחק פוקר

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים