שלושה חפצי נוי שמתאימים למשרד

בא לכם לעצב את המשרד מחדש אבל לא רוצים לחרוג מההוצאות החודשיות? במאמר זה נציג בפניכם שלושה חפצי נוי שמתאימים למשרד וגם לתקציב אשר ישפרו באופן דרסטי את נראות המשרד ויעניקו לכם ולעובדים תחושה נעימה, ביתית וחמימה, כמו בית שני.

 

בלוקים – הדרך הקלה והנוחה לעיצוב המשרד בלי לחרוג מהתקציב

בלוקים הינה חנות מקוונת דרכה ניתן להזמין עצמאית הדפסת תמונות אישיות על גבי אינסטהבלוק, זכוכית, קאפה או קנבס למראה משרד מעוצב ומושלם. תוכלו לבחור את התמונות היפות ביותר שצילמתם ביום הגיבוש לעובדים, המרגשות ביותר מערב השקה חשוב, או לתת לעובדים לצלם את עצמם בפוזות משעשעות ומצחיקות כדי שכולם ידעו שגם לעורכי דין יש חוש הומור. תוכלו גם לעצב את המשרד עם התמונות המשפחתיות שלכם כדי להזכר בשביל מי אתם משקיעים כל כך הרבה ומי ההשראה שלכם להתאמץ ולהצליח.

לעצב את המשרד מבלי לחרוג מהתקציב

שלושה חפצי נוי שמתאימים למשרד

כדי שגם המשרד שלכם יהיה כמו בית שני, חשוב להעניק לו אוירה מיוחדת ומזמינה. להלן שלושה חפצי נוי שיהפכו כל משרד יבשושי לביתי וחם:

  • עציצי פלסטיק – בעבר, עציצי הפלסטיק נחשבו לטעם רע במיוחד, אולם כיום עם הצפיפות והמחסור באור שמש טבעי במשרדים רבים והשיפור המשמעותי באיכות עציצי הפלסטיק שכמעט ולא ניתן להבדיל עוד בינם ובין עציצים חיים, בהחלט ניתן לשלב אותם במשרד לאוירה מעט יותר ירוקה וביתית. תוכלו לרכוש שרכים, עצים קטני קומה, סוגים שונים של עציצי נוי בגדלים שונים וגם קקטוסים, כולם עשויים מפלסטיק איכותי המחזיק מעמד שנים.
  • מראות מעוטרות – למראות יש חשיבות רבה בעיצוב הבית בסגנון פאנג שווי, כשמציבים אותן נכון מכפילות ומשלשות את המזל והברכה השורה במקום וגם מאפשרת לכם תחושה של גודל ומרחב בתוך משרד קטן. מראה מעוטרת מכניסה הרבה מאד צבע ועניין למשרד וגם מאפשרת לכם לתקן את העניבה לפני פגישה חשובה.
  • עיצוב המשרד באמצעות תמונות אישיות – הדפסת תמונות אישיות על גבי פוטובלוק, זכוכית, קאפה או קנבס יכולים לשמש לכם גם כעיצוב קיר חשוף וריק וגם כתצוגה מרשימה של העובדים שלכם ושלכם. תוכלו לבחור אם ללכת על הסגנון הרשמי והמאופק המותיר רושם עז על המתבונן או על הסגנון המצחיק וההומוריסטי של העובדים שלכם בפוזות משעשעות כדי להראות עד כמה אתם יצירתיים ולא שיגרתיים.

 

איך מזמינים פוטובלוק?

קל מאד להזמין באופן עצמאי פוטובלוק, זכוכית או כל חומר אחר שתהיו מעוניינים בו בלחיצת כפתור באמצעות כניסה לחנות המקוונת בלוקים. כל שעליכם לעשות הוא לבחור בגודל ובצורה הרצויים, להעלות את הקובץ הרצוי ולצפות בהדמיית התמונה על גבי הבלוק, לאשר ולהזמין. את המוצר המוגמר ניתן יהיה לאסוף מן החנות הממוקמת ברמת גן או לקבל עד לפתח המשרד באמצעות משלוח תוך כמה ימי עסקים.

שלושה חפצי נוי שמתאימים למשרד

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים