צועדים אל העתיד – איזה סגנון עיצוב הכי פופולרי לשנת 2023?

בעולם העיצוב כמו בשאר עולמות האופנה קיימים סגנונות- בכל שנה עם הטרנדים השונים שמגיעים עולה למקום הראשון סגנון העיצוב הפופולרי ביותר לאותה השנה. בשנים האחרונות ראינו סגנונות עיצוב שונים כמו הסגנון האורגני, המקסימליסטי, המנימליסטי, המודרני והפוסט מודרני, בוהו, תעשייתי אורבני ועוד סגנונות מיוחדים- מי מהם נחשב להכי פופולרי ב2023? המשיכו לקרוא.

 

קודם כל מה הם סגנונות עיצוב?

סגנונות עיצוב הם כמו קו מנחה או שם כולל לקבוצת מאפיינים שנכנסים תחת הקטגוריה של ״סגנון״. כל סגנון עיצוב בנוי מקבוצת מאפיינים כמו אווירה, צבעים, צורות, מרקמים ודפוסים חוזרים. לדוגמא הסגנון ה״אורגני מודרני״ שמכיל בתוכו אווירה טבעית ושלווה, צבעי אדמה ושמנת, צורות טבעיות, אורגניות, עגולות וזורמות, מרקמים בולטים ומיוחדים ודפוסים חוזרים של עץ, טקסטורות מנוגדות ואור טבעי. הסגנון יכול להתפרש ולהתבטא בכל מיני אופנים ובסך הכל הסגנון עוזר לנו להגדיר בשפה משותפת טעם ואווירה עם מעצב הפנים שלנו.

סגנונות עיצוב

למה צריך מעצב פנים?

מעצבי הפנים הם המומחים לשפת הסגנונות- המעצבים מכירים ובקיאים בכל הסגנונות החולפים והמרכזיים, הם מכירים את כל הטרנדים הכי חמים ואת הפריטים הכי פופולריים. כשניגשים לעיצוב הבית רובנו לא יודעים להגדיר במילים את הסגנון שאותו נאהב, מעצבים יודעים לאפיין מתוך תמונות השראה ושיחה על הטעם שלנו איזה סגנון יתאים לנו וכך להגיע לתוצאה מקצועית ומושלמת. אם אתם מחפשים מעצבת שתעזור לכם לעצב את הבית המושלם בשבילכם כדאי לכם לדבר עם מאיה באתר- https://mayakedem.com.

 

מה הסגנון הכי חם השנה?

באופן מפתיע הסגנון הכי חם בעולם העיצוב השנה הוא דווקא האנטי-תזה לסגנונות החמים של השנים הקודמות. בשנה האחרונה התפרסם הסגנון המקסימליסטי שהיה נפוץ בעבר גם בשנות ה-70. הסגנון מאופיין באווירת פאנק, צבעים רבים וצורות מיוחדות, ריבוי פרטים ואומנות.

הסגנון המקסימליסטי יכול להתחבר להרבה סגנונות אחרים ולשאוב מהם את פלטת הצבעים או הוויב הכללי- אך המקסימליזם הנפוץ השנה הוא ללא ספק בסגנון הוינטג׳ הצבעוני והפאנקי של פעם. הסגנון התפרסם הרבה בזכות הרשתות החברתיות ובעיקר ב-טיקטוק שם אומנים ומעצבות רבות שברו את רצף המינימליזם ששלט באופנות העיצוב והחזירו לפרונט סגנון מחודש שמשאיר המון מקום ליצירתיות, ביטוי עצמי וצבע.

 

לסיכום-

סגנונות העיצוב הם קבוצות של מאפיינים עיצוביים שמשרים אווירה, אסתטיקה או סטייל מסוים. הסגנונות הם רבים והם משתנים ומתפתחים משנה לשנה, כל הזמן נוצרים סגנונות חדשים וחוזרים לאופנה סגנונות שכבר חלפו מזמן. מעצבי הפנים לרוב מתמחים בכמה סגנונות או בסגנון אחד מרכזי והם ידעו לאפיין לפי הטעם וההעדפות שלכם את הסגנון המושלם לבית שלכם. השנה הסגנון החם ביותר הוא הסגנון המקסימליסטי הצבעוני והכיפי- לכל סגנון שתחברו אנחנו ממליצים על מעצב פנים שיהפוך את החזון שלכם למציאות.

סגנון עיצוב

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים