למי מותר להשכיר מנוף וכמה זה יעלה לכם

השכרת מנופים מתאימה לכל מי שמעוניין לקצר וליעל תהליכי עבודה בתחומים שונים, כמו עבודות בניה או שיפוצים בגובה, עבודות הובלה, עבודות תחזוקה ועוד. תודות ליכולת של מנוף להניף משאות בעלי משקל רב לגבהים משמעותיים, בפרק זמן קצר במיוחד (לרבות זמני טעינה ופריקה) – מנופים נחשבים בתור כלי עבודה מקובל מאוד בענפים שונים של המשק. חברות שונות עושות שימוש במנופים למגוון צרכים ובהתאם לכך קיימים מנופים / עגורנים ממבחר סוגים, ביניהם תוכלו למצוא: מנופי הרמה להובלות, מנופי סל לנשיאת אדם, מנופי כננת לעבודה בעומק ועוד. אז למי מותר להשכיר מנופים?
ובכן, שימושים לגיטימיים עבור מנוף הם שימוש במנופים לטובת הובלה, שימוש במנופים לטובת בניה, שיפוצים, תיקונים או התקנות, או שימוש תעשייתי לטובת הנחה של תשתיות ועוד.
אם אתם מתכננים לעבור משרד או דירה, לבצע שיפוץ נרחב או אחראים על עבודות תחזוקה או תיקונים במסגרת עבודתכם – יתכן בהחלט כי עליכם לברר על אפשרויות להשכרת מנוף שיתאים לצרכים שלכם.

השכרת מנוף – כיצד זה מתבצע?

מנופים הם כלי עבודה מתקדם ויקר מאוד, שמחירם יכול להאמיר גם לסכומים של מיליונים. מסיבה זו, לרוב הצרכים אין הצדקה לרכוש מנוף ולרוב השכרת מנוף לטובת הפרויקט המדובר תהיה הבחירה ההגיונית והכלכלית יותר. החריג לעניין זה הוא כמובן מקרים שבהם יש לכם תכניות להשתמש במנוף ליותר מעבודה אחת ולאורך זמן. אולם במקרים ובהם המנוף אינו נועד לשימוש קבוע – עדיף להשכיר מנוף. לראיה – ישנם גם קבלני בנייה גדולים אשר מעדיפים לפעמים לשכור מנופים לפרק זמן ממושך, על פני השקעה בקניה של מנוף שיצטרכו לתחזק. לרוב כשמדובר בהשכרה של מנופים – יספק המשכיר גם את שירות השינוע וההרכבה של המנוף, לרבות הטיפול בתחזוקה המורכבת, וידאג גם למפעיל למנוף.

 

השכרת מנופים – כמה זה עולה לנו?

עלות השכרה של מנוף מתחילה במחיר משוער של כ – 300 ש"ח ומגיעה גם לסכום של אלפי שקלים לשעת השכרה. מחירי השכרת מנופים דינמיים מאוד ותלויים בכמה וכמה קריטריונים, כך שמעט בעייתי לנקוב בעלות ספציפית מבלי להתיחס לצורך שלשמו מושכר המנוף. כלל האצבע אומר כי עלות המנוף עולה עם הגובה שאליו הוא מסוגל להגיע. מה שחשוב לקחת בחשבון הוא העובדה שדווקא בהשכרה של מנופים לפרקי זמן ממושכים – העלות היומית מצטמצמת. למשל, השכרה של מנוף לפרק זמן ממושך יחסית של מספר שבועות תעלה לכם משמעותית פחות ברמה השעתית, לעומת השכרה של מנוף למשך שעות ספורות. כנ"ל כמובן אם מדובר בסקאלה של השכרה שעתית מול השכרה יומית. נכון להיום, ניתן למצוא בישראל מספר חברות שונות שמציעות שירות של השכרת מנוף בטווחי מחירים שונים ומגוונים. לכן אנו ממליצים לכם לבצע סקר שוק מקיף לפני שאתם משכירים מנוף כדי למצוא את ההצעה שמתאימה לתקציב ולצרכים שלכם.

רכב להשכרה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים