איך תמצאו את העורך דין הכי טוב בתחום שאתם מחפשים?

כל עורך דין המתמחה בתחום משפטי מסוים הופך עם השנים להיות מומחה בתחומו לאחר שהקדיש את כל שנות הוותק שלו ללמידה, להשתלמויות, לעיסוק בפסקי דין ולעבודה. איך תמצאו את עורך הדין הכי טוב בתחום שאתם מחפשים – על כך במאמר הבא.

 

מה התחום שאתם מחפשים?

כדי לענות על השאלה איך למצוא את עורך הדין הטוב ביותר בתחום ספציפי אותו מחפשים, צריך ראשית לדעת על איזה תחום מדובר והאם הוא יסייע לכם. תחומי התמחותם של עורכי דין רבים ולעיתים ישנם מספר תחומים דומים בהם עוסק עורך הדין.

למשל, עורך דין לענייני משפחה עוסק גם בענייני גירושין, עורך דין חדלות פירעון עוסק גם בתחום ההוצאה לפועל, עורך דין לענייני עבודה עוסק ביחסים בין המעסיק לעובד, בפרישה לגמלאות ובתאונות עבודה. בנוסף, ישנם אף משרדים בהם יושבים ביחד מספר עורכי דין המתמחים בנושאים שונים המשליכים זה על זה או כשותפים. לדוגמה, עורך דין העוסק בתאונות דרכים שמשתף פעולה עם עורך דין ביטוח לאומי.

אפשרות נוספת היא למצוא משרד המטפל במגוון תחומים משפטיים הכוללים למשל, ענייני עבודה, ביטוח לאומי, דיני משפחה, מקרקעין, הוצאה לפועל, עבירות כלכליות ופליליות ועוד. למידע נוסף ראה https://liatfaigel-law.co.il.

 

איך תמצאו את עורך הדין הכי טוב בתחום?

על מנת למצוא את עורך הדין הטוב ביותר בתחום אותו אתם מחפשים תצטרכו לעשות קצת שיעורי בית. ראשית, השתמשו באינטרנט כדי לקבל מידע על משרד המתמחה במגוון נושאים. יש הבדל בין משרד העוסק במספר תחומים לבין משרד העוסק בתחום אחד לאור העובדה שמדובר בצוות של עורכי דין ומשום שלעיתים תזדקקו לשיתופי פעולה בין התמחויות שונות בתיק שלכם.

שנית, שימו לב שכשאתם מחפשים עורך דין בתחום מסוים, עורכי הדין הבולטים ביותר יופיעו מייד בדף הראשון של גוגל. זה אומר שיש תנועה באתר שלהם ותנועה משמעותה פעילות.

שלישית, בדקו את ההמלצות וחוות הדעת שמופיעות באתר של עורך הדין, בפורומים משפטיים, חפשו פסקי דין על שם עורך הדין, בדקו ברשתות החברתיות ואף מפה לאוזן. ככל שתאספו יותר חוות דעת חיוביות, כך תדעו שבחרתם במשרד עורכי דין איכותי ומקצועי.

 

התרשמו בעצמכם מעורך הדין

גם אם קיבלתם הרבה המלצות אין טוב יותר מההתרשמות שלכם. כבר בשיחה הטלפונית עם עורך הדין תוכלו להתרשם מהרצינות והשירות שלו. קבעו פגישת ייעוץ ללא עלות ותוכלו להתרשם מהמשרד ומעורך הדין על פי שפת הגוף, היחס, הקשב והסבלנות. חשוב שתהיה ביניכם כימיה.

שימו לב שעורך הדין לא מבטיח הבטחות שווא ושהוא מכוון מטרה. כלומר, שיעשה את המקסימום כדי להגיע לתוצאות טובות על מנת לעמוד על הזכויות שלכם. תוכלו לבקש ממנו או ממיוצגים שלו דוגמאות לתיקים שנשאו הצלחות ולהתרשם מהם.

עורך הדין הטוב ביותר

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים