תביעת רשלנות רפואית על אבדן כושר עבודה בחול

בני האדם מטבעם הם אנשים אופטימיים. המבנה הנפשי של מרבית האנשים הוא כזה, המשכיח מהם אירועים טראומטיים, או לכל הפחות הרושם שלהם נחלש ומתפוגג עם הזמן. עם זאת, אם וכאשר מתרחשת תאונה בכלל, או תאונת עבודה בפרט, הרושם לא רק שיכול להיות חזק מאד, אלא שההתמודדות עם התוצאות של התאונה עלולה להיות קשה, מתמשכת ומתסכלת. מהי ההגדרה הממצה של תאונת עבודה? מהי רשלנות רפואית על אבדן כושר עבודה בכלל, ואבדן כושר עבודה בחו"ל בפרט? מתי מגישים תביעת אובדן כושר עבודה, שיש לה סיכוי להסתיים בהצלחה מבחינת התובעים? כל התשובות – בשורות הבאות.

דולר

מהי תאונת עבודה

תאונת עבודה, היא כל תאונה שאירעה לעובד בתוך מקום העבודה, בשעות העבודה. לצורך העניין, הדרך מהבית לעבודה, ומנגד הדרך מהעבודה הביתה, נחשבות מבחינת הביטוח לשעות עבודה לכל דבר. לפיכך, תאונה שאירעה לעובד בדרך מהבית לעבודה, או מהעבודה הביתה, יכולה להיחשב כתאונת עבודה ללא כל עוררין. ההיגיון מאחורי הקביעה הזאת היא, שמרגע שאדם יצא מהבת לכיוון מקום העבודה, הוא נחשב מבוטח, זאת, כיוון שאילולי היה צריך להגיע למקום העבודה, קרוב לוודאי שלא היה יוצא לדרך. עם זאת, גם לקביעה הזאת יש סייגים. החשוב שבסייגים גורס שאם העובד בחר מסלול שונה מהרגיל, או ביצע עצירה שלא לצורך או סטה מהדרך ללא סיבה, או מסיבה אישית, אזי התאונה, אם וכאשר תארע, לא תיחשב כתאונת עבודה כלל ועיקר. תאונת עבודה גורמת לאבדן כושר עבודה, וירידה ביכולת של העובד להשתכר כפי שהוא יכול היה, אילולי התאונה.

תביעת רשלנות רפואית בגין אובדן כושר עבודה

אחת המטלות הקשות העומדות בפני כל עובד, היא מיצוי הזכויות שלו, ברגע קורה דבר מה הגורם לו לאבד את יכולת העבודה, באופן חלקי או מלא ואת יכולתו להשתכר כפי שהיה יכול יחד איתה, הוא חייב לקבל כיסוי ביטוחי מלא, הן ממדינת ישראל והן ממקום העבודה, או מחברת הביטוח המבטחת את העובד.

ואולם לא אחת קורה כי תביעת רשלנות רפואית בגין אובדן כושר עבודה בחו"ל או בישראל, נתקלת בסירוב. הסירוב עלול להגיע מכמה סיבות: הראשונה – העדר מסמכים המתעדים את התאונה. העדר מסמכים עלול לדרום לביטול התביעה. זאת, אם התובע לא השכיל להמציא מסמכים מתאימים לאישוש הטענות שלו. לחילופין, אם רופא או איש צוות רפואי שגה באבחנת הבעיה אצל התובע, מה שגרם לו טרחה מיותרת והעצים את הבעיה שלו הן מבחינה תעסוקתית והן מבחינה פיננסית.

תביעת רשלנות רפואית בגין אובדן כושר עבודה היא עניין רציני. אם יש לך רצון ועניין להגיש תביעה מהסוג הזה, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ואנשי המקצוע של משרד עו"ד פייל ושות' יחזרו אליך בהקדם. הם יסייעו לך לאורך כל הדרך, עד לקבלת הפיצויים לחשבון  הבנק.

ביטוח נסיעות לחו"ל – כיצד נבחר? להלן הפרטים .

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים