תחפושות של גיבורים לילדים

גיבורי העל תמיד הסעירו את דמיונם של ילדים, להיות חזק, אמיץ וגיבור יותר מהחיים, לקבל כוחות על טבעיים ולנצח את הרעים. משחקי הדמיון של הילדים מכינים אותם מבחינה רבה לחיים האמיתיים, מאפשרים להם לפתח את הדמיון ולהרחיק אותם לשעה או שעתיים מן המסכים. ברשת H&M תוכלו למצוא שפע של תחפושות איכותיות במיוחד לילדים.

 

תחפושות גיבורי על בחנות האונליין של רשת H&M

בחנות האונליין של רשת H&M תוכלו למצוא תחפושת באטמן לילדים, קפטן אמריקה, האלק הענק הירוק, באז שנות אור וספיידרמן, גיבורי העל האהובים, ובנוסף גם שפע של תחפושות להעשרת עולם הדמיון כדוגמת נסיכים ונסיכות, דרקונים וינשופים, אבירים ושדים לפורים, להאלויין או לאחר צהריים מהנה עם חברים.

באטמן

מיהו גיבור על?

גיבור על הינו דמות אנושית בדיונית אשר עקב תקלה מופלאה או טכנולוגיית על מתקדמת הפך להיות חזק הרבה יותר מבן אנוש רגיל ונעזר בכוחות הללו כדי להשיב את האיזון והצדק לעולם מפני נבלי העל אשר משתמשים בכוחם האדיר כדי לפגוע ולהזיק. בשונה מאגדות הילדים שעולמם מחובר יותר לטבע ולנוף כפרי, גיבורי העל לרוב פועלים בסביבה עירונית ואף מנהלים בה חיים נורמטיביים כשהם אינם עוטים את התלבושת הייחודית להם ופעמים רבות אף שומרים את זהותם האמיתית בסוד. גיבורי העל הופיעו לראשונה בחוברות קומיקס החל משנות ה- 30 ומאז מסעירים את דמיונם של ילדים ומבוגרים כאחד.

 

גיבורי על וילדים

אף כי חוברות הקומיקס הראשונות היו גדושות באלימות ותיאורים גרפיים קשים ולא נועדו כלל לציבור הילדים, הן הסעירו מהר מאד את המוחות הצעירים שהשתוקקו להלחם בנאצים, להביס את הרוע, להשיב את הצדק ואת הבטחון לעיר ולכלוא את כל הפושעים במכה אחת מכוונת היטב. הכוחות העל טבעיים והטכנולוגיה המתקדמת שבאפשרותה יכלו האנשים הנדירים להציל ערים שלמות מחורבן מחזקים את אמונתו של הילד בעצמו, מעוררים בו רגישות חברתית, חמלה, חוש צדק מפותח והגנה על החלשים.

 

היו גם אתם גיבורי על והצילו את הסביבה

כל התחפושות המיוצרות על ידי H&M עשויות מ- 100% פוליאסטר הניתן למחזור, נוח מאד ללבישה ונעים על הגוף. הגזרות והעיצובים של התחפושות עשויים במבחר מידות ובצבעים עליזים בדיוק כפי שילדים אוהבים, ולאחר שהילדים בגרו וגדלו, ניתן להחזיר את התחפושות המשומשות לסניפי הרשת כדי להעביר אותם למחזור. בדרך זו נוכל לצמצם את הפגיעה בסביבה על ידי תעשיית האופנה.

 

לסיכום

בחנות האונליין של רשת H&M תוכלו למצוא תחפושות גיבורי על בעיצובים נפלאים ובמרקם נוח ונעים ולהפוך כל אחר צהריים פנוי לחגיגה של דמיון. תוכלו למצוא תחפושות במגוון עיצובים של גיבורים אהובים, פיות ושדים, דרקונים וינשופים, נסיכות ונסיכים כדי שהמשחק אף פעם לא ייגמר. את התחפושות תוכלו לקבל עד פתח הבית במחירים משתלמים במיוחד.

ילדים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים