4 סיבות לבחירת משטח דקטון למטבח

בחירת משטח העבודה למטבח איננה רק שאלה של עיצוב.

אם אתם עושים שימוש במטבח שלכם, בוודאי שתרצו משטח עבודה איכותי שישרת אתכם שנים רבות.

משטחי דקטון מהווים בחירה מושלמת למטבח שלכם, בזכות כמה יתרונות חשובים.

 

  1. עמידות

משטחי דקטון, המיוצרים על ידי החברה הספרדית קוסטינו, מיוצרים באופן מלאכותי משילוב של פורצלן, קוורץ וחומרים נוספים. תהליך ההכנה של משטח הדקטון נעשה תחת חום ולחץ גבוהים, המדמים את תהליך היווצרות השיש הטבעי, וכך מקנים לו עמידות גבוהה מאוד בפני טמפרטורות קיצוניות ושריטות. מדובר במשטח חזק במיוחד, אשר ניתן לעשות בו גם שימוש חיצוני מאחר והוא עמיד בפני קרינת UV, ואינו דוהה.

 

  1. תחזוקת השיש

שימוש פעיל במטבח מייצר לכלוך ובאלגן, ומחייב ניקיון תמידי של המשטחים. יתרונו של משטח הדקטון שהוא אינו סופח אליו כתמים, בזכות כמות נמוכה של נקבוביות. בנוסף, בזכות העמידות הגבוהה שלו, תוכלו לעשות שימוש בכל חומרי הניקוי שתרצו כדי לנקות אותו. באופן כללי, משטחי דקטון אינם מתבלים ונשחקים, כך שבחירת משטח דקטון למטבח הינה בחירה לטווח ארוך.

 

  1. נראות

משטחי דקטון מיוצרים במספר רחב של קולקציות, כך שקיים מגוון של צבעים ודוגמאות ותוכלו להתאים את משטח העבודה לעיצוב המטבח שלכם. בנוסף, משטחי הדקטון מגיעים בעוביים שונים, בהתאם לבחירתם, ובפלטות בגדלים משתנים, מה שיאפשר לכם מעט גמישות רעיונית עם העיצוב של השיש במטבח שלכם.

 

  1. אחריות

חברת קוסטינו מעניקה אחריות על משטחי הדקטון למשך 25 שנה. על מנת להיות זכאים לאחריות זו, עליכם לרכוש את משטחי הדקטון ממשווק מורשה, ולהתקין את השיש רק באמצעות מתקין שיש מוסמך המנוסה בהתקנת משטחים אלו. שיש דקטון אינו זול, אך מכיוון שהוא מגיע בפלטות גדולות יחסית למשטחי עבודה אחרים, מתקין מקצועי ידע לנצל את המשטח באופן מיטבי וכך תוכלו לחסוך בהוצאות.

 

האם משטח דקטון מתאים למטבח שלי?

חיפוש משטחי עבודה למטבח עלול להיות מבלבל, בגלל המבחר הרחב הקיים. חשוב לבחון את יתרונותיו וחסרונותיו של כל משטח עבודה ולהתאים אותם לצרכים שלנו. שימוש רב במטבח מחייב משטחי עבודה עמידים וחזקים, שלא יתבלו מהר ולא יהיו קשים לניקוי. משטח דקטון עונה על כל הפרמטרים הדרושים ממשטח עבודה איכותי למטבח, וחסרונו היחיד הוא מחירו היקר יחסית למשטחי עבודה אחרים.

 

לסיכום

למשטח הדקטון מספר יתרונות משמעותיים: הוא עמיד בפני טמפרטורות חמות מאוד וקרות מאוד, הוא חזק ועמיד בפני שריטות וקל לניקוי. לצד כל היתרונות הללו, מדובר במשטח עבודה בעל נראות יוקרתית גבוהה, המגיע במספר עוביים ודוגמאות המספקים חירות עיצובית בכל הקשור למטבח שלכם. מומלץ לרכוש את משטחי הדקטון ממקומות המורשים לספק אותו, ולהתקין אותו רק באמצעות מתקין מוסמך. אם תקפידו על כל זאת, תקבלו אחריות ארוכת שנים על המשטח, ותהנו ממשטח עבודה איכותי במיוחד.

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים