כל כמה זמן מומלץ לקנות רכב חדש

אנשי הליסינג והרפתקנים מהשוק הפרטי, הקשיבו הקשיבו! הגיע הזמן שאחת ולתמיד נבין מתי צריך להחליף רכב, בטח ובטח כשמדובר רכב חדש.

כיום, קניית רכב חדש היא השקעה חכמה לטווח ארוך עם תשלומים נוחים, והכתבה לפניכם תעשה לכם סדר בראש ותעזור לכם להבין האם להישאר במסלול שלכם, או להחליף את

הכרכרה.

 

היתרונות בגלגלים חדשים

רכב חדש מגיע עם הטבות והקלות בתשלומים, בכל הנוגע לבירוקרטיה ותחזוקה. ישירות מהיבואן או דרך ייבוא מקביל, קניית רכב חדש פותרת אתכם מבחינות תקינות רכב שנתיות למשך 3 שנים. ההקלה בבחינות הטסט השנתיות יכולה לעזור לכם להתרכז בשימור התחזוקה של הרכב החדש, ולהנות ממספר טיפולים בהנחה מסוימת בדרך כלל בחסות היבואן הראי או הייבוא המקביל.

אם אלו לא מספיקים לכם, רכב חדש הוא הוא נחת ושלווה ומלבד תחזוקה שגרתית – כנראה שתהיה לכם חווית נהיגה נטולת תקלות ובעיות.

 

אפשרויות ההחלפה של רכב חדש

זה אמנם נשמע מופרך, אך כיום, לקוחות פרטיים של חברות ליסינג ולקוחות של יבואנים פרטיים מעדיפים להחזיר את הרכב אחרי 3 שנים, ואלו האפשרויות העומדות בפניהם:

  1. רכב חדש בליסינג – להחזיר את הרכב לסוכנות הליסינג, לשלם מקדמה ומסלול תשלומים ולקבל רכב חדש.
  2. רכב חדש מהיבואן – מכירת הרכב בשוק הפרטי או שמירת הרכב בבעלותכם ולהמשיך לשלם את התשלום החודשי עליו.
  3. טרייד אין – החלפת הרכב החדש שלכם בטרייד אין מול יבואנית הרכב וקבל רכב חדשת בתוספת תשלום.

 

למה להחליף רכב חדש

קניית רכב חדש הפכה להיות מחלת הכלל. כיום יש מגוון ענק של סוכנויות וחברות ייבוא מקביל שמציעות 100% מימון, משמע – אין צורך במקדמה, רק תשלום חודשי לאורך זמן רב. בתוך שוק כזה תחרותי, נגיש, שעבור סכום סמלי בכל חדש, כנראה במשך 10 שנים לפחות, תוכלו להחליף ולהנות מרכבים חדשים.

למה? אחרי 3 שנים מרגע העלייה לכביש, כל רכב מחויב לעבור בדיקה שנתית. מעבר לכך, כל ההטבות שהיו לכם במעמד הרכישה פגו תוקף או שכבר נוצלו ומשלב זה הרכב מצריך קצת יותר תחזוקה.

 

משתיין לחסכן

גורם משמעותי שמטה את הרצון להחליף לרכב חדש הוא להצטרף למגמה ההיברידית. לא רק שרכבים היברידיים צורכים פחות דלק, שלא נדבר על מידת החיסכון של רכבים חשמליים – ממשלת ישראל מעודדת נהגים לעבור לרכבים חשמליים וזה בא לידי ביטוי במחיר מופחת באגרת הרכב החדש שיש לשלם.

 

המלצת המערכת

קניית רכב חדש הוא ללא ספק פינוק ושדרוג ענק לאורח החיים שלנו. הזמן המומלץ להחלפת רכב חדש הוא בדרך כלל בהתאם להצעת הליסינג הפרטי, להלן 3 שנים. זמן זה מאפר לכם נוחיות, נגישות ולא לספוג את ירידת ערך הרכב. לאחר מכן, חוזרים על הגלגל, ממשיכים לחסוך.

רכב משפחתי

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים