מה הופך בית לבית חכם?

כל אחד היה רוצה לגור בבית חכם, אבל לא כל אחד יודע מה זה בכלל אומר ומה הופך אותו לכזה. עובדה זו נתגלתה בפנינו ממש לא מזמן, כששוחחנו עם מכרים על בתים חכמים ואמרנו שהשאיפה שלנו היא שיהיה לנו בית כזה בקרוב. כשראינו שיש חוסר מודעות משוועת בכל הנוגע לנושא זה, החלטנו לעצור את רצף כתיבת המדריכים שלנו בנושאים אחרים לגמרי ולהתמקד בבית חכם. הישארו אתנו אם אתם רוצים לגלות מה הופך בית לבית חכם.

תכירו את הרקע לכתיבת המדריך הנוכחי

רגע לפני שנציג בפניכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת על בית חכם (ומה הופך אותו לכזה) עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי הוא ה – 1 בסדרת מדריכים בנושא. שכן, ברור לנו שכדי להקיף את כל הנושא של בית חכם, יש צורך בלפחות 20 מדריכים. אם נושא זה נוגע לכם, כדאי שתקראו גם את המדריכים הבאים שיעלו לרשת ממש בימים הקרובים. אלו יוכלו להביא לכם את כל המידע המקיף.

בית חכם

תכירו את הבית החכם

אנחנו יכולים להציג בפניכם ישר מה הופך בית לבית חכם, אבל כדאי שנתחיל קודם כל בהסבר קצר אודות הבית המדובר. אז כדאי שתדעו כי בית חכם הוא כזה שכל המערכות שלו מחוברות אל ממשק אחד שמאפשר לשלוט בו באופן אוטומטי כדי לייעל כל מיני פונקציות חשובות שקיימות בבית. מדובר, בין היתר, בפונקציות הבאות:

  • בקרת טמפרטורה
  • תאורה
  • אבטחה

ואלו רק קטגוריות. כך שבכל אחת מהן יש מכשירים שונים שניתן להשתמש בהם בקלות מרחוק.

 

מה הופך בית לבית חכם?

השליטה בפונקציות שצוינו לעיל הופכת את הבית לבית חכם. ברגע שלוקחים בית "טיפש" ומוסיפים לו את הפונקציות שצוינו לעיל, הוא הופך להיות חכם. שכן, אז, מתאפשר להסתכל למשל מרחוק על הבית ולראות באמצעות מצלמות האבטחה אם יש מישהו שמסתובב ברחבי הסלון, המטבח או בחדרים אחרים.

 

למה כולם בוחרים לאחרונה בבית חכם?

רבים בוחרים לאחרונה בבית חכם בגלל שהוא הרבה יותר נוח מבית רגיל. יש לו כל כך הרבה יתרונות שקשה למנות אותם בפסקה קצרה כל כך. אנו יכולים לציין בפניכם כי ממש לאחרונה מצאנו את עצמנו חוזרים הביתה עם הילדים מטיול בצפון ומשוועים שהדוד יהיה דולק עם מים חמים בעת הגעתנו למקום.

אבל האמת היא, שאין לנו בית חכם, כך שהדוד נשאר כפי שהוא ולא היה מי שידליק עבורנו את המים. אם היה לנו בית חכן, היינו יכולים לשלוט בדוד מרחוק ולא רק בו, אלא גם בדברים אחרים. כך שמדובר במקסימום נוחות.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מה הופך בית לבית חכם. כעת, כשיש לכם את כל המידע, אתם כנראה כבר יודעים שאתם רוצים להפוך את הבית שלכם לחכם, שיהיה בהצלחה!

בית חכם

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים