כיסוי לספה נגד כלבים וחתולים

חזרת אחרי יום ארוך במיוחד, הבוס בדיוק סיים לצרוח עליך שלא השלמת את מה שהיית צריך, כל מה שאתה רק חושב עליו זה על כוס היין האדום שתשתה כשתשב על הספה החדשה שלך. אתה מגיע הביתה ועובר לבגדים נוחים, מתקרב לספה, ואת מקומך תפס החתול המלוכלך שחזר מסיבוב בגינה. מכיר את זה? אז הכתבה הבאה עבורך.

סיריאסלי קיצי?

כמה מעצבן זה נכון? כמה מעצבן שאחרי כל הפינוקים, והליטופים, והאוכל והאהבה שאתה מעניק ליצור הזה, דווקא הוא מתיישב לך ומלכלך כיסויים לספה. אם זה כבר קרה? וגירשת אותו משם? בוא תקדים תרופה למכה ותקנה כיסוי חדש ואיכותי לספה נגד הכלבים והחתולים החמודים.

מאיפה להתחיל?

עצם זה שהבנת לבד שהגיע הזמן? זה מצוין לא פחות. הרבה אנשים דוחים את השלב בו הוא אומרים לעצמם "טוב נמאס לי מאמי" ומכחישים את זה שנים על גבי שנים. כיסויים לספות ובמיוחד נגד אותם כלבים וחתולים דווקא לא היו מהנפוצים בשנים האחרונות. והמון ספות פשוט נהרסו כליל בגלל אותם יצורים חמודים שהחליטו שדווקא היום הם יוצאים להרפתקה בחצר האחורית.
את הכיסוי ניתן לבחור כמובן בצבעים מתאימים לחלל הביתי. במידה והחלל הביתי נעשה בצורה יותר חמימה עדיף ללכת על כיסויים בצבעים טיפה יותר כהים שנעים בגוונים של חום ואפור כהה. ומאידך גיסא, אם הבית עוצב בצבעים טיפה יותר קרירים ועדינים אפשר לגשת לאיזור האפור עכבר (זהירות מהחתול) וכחול כהה.

למה דווקא כיסוי לספה?

נתחיל מזה שזה יפה. נמשיך בזה שהוא שומר על הניקיון מפני אותם חיות, ולא, לא מדובר על הילדים. הילדים זה כבר סיפור אחר לחלוטין. כמה פעמים קרה שהילד החליט לאכול ארטיק (או נאמר כל איזור הפנים שלו והידיים גם) והדבר הראשון שהוא רצה כשהוא מלוכלך זו הספה? הרבה נכון? כיסויי הספה הם פיתרון נהדר לילדים שעוד אוכלים עם כל הגוף ויחסכו לכם הרבה בעיות (וכביסות) בהמשך.
אפרופו כביסות, יש לבדוק ולוודא שהכיסויים שהנכם מעוניינים לקנות בהחלט עוברים את התקן ויכולים להכבס בקלות (אפשר גם עם הידיים) כיסויי ספה שאינם נועדו לכביסה עלולים ליצור נזק ולהכתים את הכיסויים בצבעים שלא ממש יחמיאו לסלון.
עצה שלי? אל תחסכו בכיסויים. עוד היום תוכלו להכנס לאתר ולהנות ממבחר אדיר של צבעים ובדים, גדלים וסוגים, ובסך הכל? מדובר בחגיגה אחת גדולה. כיסויי ספה זה הדבר הבא בשוק העיצוב הביתי והשיקי והם יכולים להפוך את החלל שלכם מלא מעניין להכי שוקק חיים שיש. רוב המעצבים כיום נותנים תשומת לב רבה לכיסויי הספות (בניגוד לעבר) ושמים דגש שכיסויי הספות יהפכו לפרט חשוב כשמדובר בעיצוב הבית. אז קדימה, שימו אוכל לכלב, תגידו לו "נו נו נו" והרכיבו את הכיסוי החדש לספה.

 

רהיט

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים