יישור שיניים בארץ ובחו"ל – איפה זה הכי משתלם?

זקוקים לטיפול שיניים מורכב? יש לנו פיתרון מעולה בשבילכם! טיפולי שיניים מזמן לא רק נחלתם של רופאי השיניים המקומיים בלבד, כיום ניתן לבצע טיפולי שיניים לא רק בארץ אלא גם בטורקיה! טורקיה נחשבת ליעד אטרקטיבי במיוחד בכל הקשור לעולם היופי והאסתטיקה – אז אם אתם רוצים לשמוע עוד, המשיכו לקרוא!

 

טיפולי אסתטיקה בטורקיה

אם אתם מתעניינים בטיפולים אסתטיים ככלל ובטיפולי שיניים בפרט, כדאי שתשימו לב כי טורקיה הפכה ליעד שבשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מגיעים אליו לצורך ביצוע טיפולי שיניים מורכבים. מדובר במעצמה בלתי מעורערת של טיפולי יופי ובריאות והיא מפורסמת בעיקר בגלל טיפולי השתלות השיער הרבים שנעשים בה. עם זאת, כדאי לשעת שטורקיה נחשבת גם למעצמה בכל הקשור לטיפולי שיניים ואנשים רבים מכל רחבי העולם מגיעים לטורקיה לצורך ביצוע טיפול. באותו אופן הדבר מתאפשר גם עם ביונד סמייל.

 

למה כדאי לבצע טיפולי שיניים דווקא בטורקיה?

לטיפולי שיניים בטורקיה יש יתרונות רבים. היתרון המרכזי של טיפולי שיניים בטורקיה הוא קודם כל מחיר העלות. מדובר בטיפולים שנחשבים למורכבים במיוחד ולכן המחיר עבורם בארץ עשוי להגיע לעשרות אלפי שקלים. אם תרצו לעבור טיפול שיניים מורכב בארץ כמו ציפוי שיניים, השתלה או יישור תצטרכו להפרד מאלפי שקלים. כך למשל, טיפול ציפוי חרסינה המתבצע בארץ עשוי לנוע במחיר של בין אלפיים עד חמשת אלפים שקלים עבור שן אחת. לעומת זאת, בטורקיה תוכלו לבצע את אותו טיפול בדיוק ינוע בטווח מחירים של בין 250 לחמש מאות דולר עבור שן אחת.

יתרון נוסף שמקנה לטורקיה יתרון בשוק הוא איכות הטיפול. טיפולי שיניים בישראל לא תמיד נעשים באותו סטנדרט איכות מוקפד כפי שמתבצע בטורקיה ולכן חשוב לבחור את הטיפול לפי רמת האיכות והמקצועיות של הרופא המטפל כמו בטורקיה. לרופאים הטורקיים יש שם עולמי וניסיון עשיר בכל הקשור לטיפוליי שיניים ולכן כדאי לפנות לאפיק של טיפולי שיניים בטורקיה.

 

האם אצטרך לטוס לטורקיה בתדירות גבוהה לצורך ביצוע הטיפולים?

לא בהכרח! קיימים טיפולים אסתטיים כמו כתרי זירקוניה או ציפויי שיניים שבהם הטיפול מתבצע תוך מספר ימים מבלי שתצטרכו לחזור ולטוס במיוחד על מנת להיפגש שוב עם הרופא המטפל. כדאי להתייחס לעניין כמו חופשה קצרה באורך מספר ימים שבה תוכלו לעבור טיפול אסתטי וליהנות מרמה גבוהה מבלי לסבול מכאבים וליהנות מתוצאות שיחזיקו לאורך זמן רב.

 

לסיכום

אם אתם זקוקים לטיפול שיניים, כדאי לכם לקחת בחשבון את האפשרות לעבור את ההליך בטורקיה. מדובר במדינה שמושכת אליה אלפי מטופלים בכל שנה מכל רחבי העולם על מנת להנות מסטנדרט טיפול ברמה הגבוהה ביותר בשילוב עם מחיר שפוי. כמו כן, קיים מגוון אדיר של טיפולים חד פעמיים שלא מצריכים פגישות נוספות עם הרופא כך שהשקעה בטיסה אינה אמורה להיות עניין מרתיע אלא אף זול משמעותית מטיפול מקומי.

שיניים קדמיות

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים