אוכל בריא לכלבים במודיעין? יש חיה כזאת

יש אנשים שאוהבים את הכלב שלהם כאילו הוא ממש ילד שלהם. יש בעלי כלבים שאפילו יודו שבסתר ליבם – הם אוהבים את הכלב שלהם יותר מאשר כל אדם אחר בחייהם. גם אם אתם לא ברמה כה קיצונית של אהב לכלב שלכם, אתם בוודאי מאוד דואגים לו ושואפים שיהיה לו רק טוב.

כחלק מהדאגה והטיפוח, זה רק הגיוני שתרצו לוודא שהאוכל שאתם נותנים לכלב שלכם הוא האוכל הכי טוב בשוק. אז איך בוחרים את האוכל הכי בריא לכלב שלכם? ואיפה קונים אוכל בריא לכלבים? את כל התשובות תוכלו למצוא ממש בטקסט שלפניכם.

 

שלושה מותגים מובילים של אוכל בריא לכלבים

כל מי שחיפש באינטרנט אי פעם אוכל לכלבים, בוודאי ראה שמדובר בשוק די גדול עם מותגים רבים וסוגים שונים של מזון תחת כל מותג. אפילו אם לא גולשים באינטרנט, אלא נכנסים באופן אקראי אל חנות חיות במודיעין – מגלים המון מבחר שאין לנו מושג איך לבחור ממנו.

לכן ריכזנו עבורכם שלושה מותגים מובילים ומומלצים לאוכל לכלבים. שימו לב שכדי לבחור את סוג האוכל המדויק – מומלץ להתייעץ עם וטרינר מוסמך.

 

Taste of The Wild .1

טייסט אוף דה ווילד היא חברה אמריקאית אשר מתמחה בייצור מזון לכלבים וחתולים. מדובר באחד המותגים המובילים בעולם, אשר נבחר על ידי וטרינרים רבים למזון הכלבים המומלץ ביותר. ניתן לקנות אוכל רטוב או אוכל יבש של המותג, כשכל סוג אוכל מגיע בטעם של חיה אחרת – מה שנועד לחזק את "הצד הקדום" של הכלב שלכם.

 

Hills .2

חברת הילס התפרסמה בכלל בתחום המזון הדיאטטי והרפואי לבעלי, אך בהמשך התפתחה לכלל השוק. בחברה תוכלו למצוא מזון יבש לכלבים וחתולים, שמתאים במיוחד לכאלה שסובלים מבעיות רפואיות. חשוב להזכיר שלא כדאי לתת לכלב שלכם מזון רפואי ללא התייעצות מקדימה עם וטרינר.

 

Purina .3

פורינה היא אחד המותגים הכי ותיקים בתחום המזון לבעלי חיים. למעשה, החברה נוסדה עוד בסוף המאה ה-19! מאז, פורינה תמיד עמדה בחוד החנית של שוק המזון לכלבים. כיום מדובר בחברה תחת קבוצת נסטלה, אשר מכניסה עשרות מיליוני דולרים בשנה – אותם היא משקיעה גם בפיתוח פורמלות חדשות ומתקדמות, מימון בתי מחסה לכלבים וחיזוק הקשר שבין בני אדם לחיות מחמד.

 

סיכום

לסיכום, כדי להבין איזה סוג אוכל הכי מתאים לכלב שלכם – יש להתייעץ עם וטרינר. לאחר מכן, אנחנו מזמינים אתכם לחפש בחנות החיות הקרובה לביתכם (או באינטרנט) את המזון הכי טוב מסוג זה. תוכלו להתייעץ לגבי מותגים ספציפיים עם בעלי החנות, וטרינרים או כלבנים מוסמכים בקבוצות פייסבוק המיועדות לכך.

אוכל בריא לכלבים קונים אך ורק בחנות אמינה ומוכרת. גם אם המחיר בחנויות המוכרות אינו המחיר הכי זול – הרי שהאיכות של המוצר משתנה באופן משמעותי בין החנויות.

אוכל לבעלי חיים

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים