הקיץ הזה לא תצטרכו קייטנה! כך תעסיקו את הילדים בבית

הקיץ הוא הזמן בשנה בו הילדים שלכם יכולים להיות חופשיים וליהנות, ועל כן זה גם הזמן המושלם שבו ילדים יכולים לשחק ולחקור את העולם. בעוד שקייטנות ומחנות קיץ יכולים להיות מהנים, ישנן דרכים רבות נוספות לשעשע את הילדים – בתוך הבית. אז איזה פעילויות ביתיות משמחות יבטיחו שהקיץ של הילדים שלכם יהיה כיפי במיוחד?

 

הפכו את החצר האחורית שלכם לפארק

פעילויות בחוץ יכולות להיות מהנות ביותר עבור ילדים ומבוגרים כאחד. בקיץ הזה אתם יכולים לשדרג את החצר האחורית, אם יש לכם כזו, ולהפוך אותה לאזור הבילוי האולטימטיבי. רכשו עבור החצר פארק מים מתנפח בה הילדים יוכלו לשחק וגם בריכת אינטקס שתעזור להם לברוח מהחום.

התקינו סל או רשת לצורך משחקי כדור ולצידם נדנדות או טרמפולינות. אפשר לפרוס מחצלות או כיסאות מתקפלים מתחת לשמשייה שם הילדים יוכלו לדמיין כאילו הם נמצאים בחוף הים. אפשר להוסיף גם דברים נוספים, ביניהם מקרן ומסך לצורך הקרנת סרטי הרפתקאות בשקיעה או כדורגל שולחן שיאתגר את כל בני המשפחה. חצר אחורית מאובזרת זו תוכל לספק לילדים את כל מה שהם צריכים כדי להעביר את הקיץ בכיף ולהיות פעילים.

פַּארק

סדנאות יצירה

זה הזמן לעודד את היצירתיות של הילדים שלכם וליצור פרויקטים שונים של אומנות. אתם יכולים לקחת השראה מהאינטרנט ומהרשתות החברתיות ולרכוש ציוד בסיסי לצורך כך. ההשקעה הקטנה הזו יכולה לייצר שעות של הנאה. אפשר לעשות סדנאות הכנת תכשיטים, פיסול עם חומרים ממוחזרים, ציור בהשראת האומנים הגדולים בהיסטוריה ועוד. באמצעות עיסוק בפעילויות יצירתיות אלה ניתן לטפח את הדמיון של הילדים ולעזור להם לבטא את עצמם.

 

ארגון ימי נושא

אם יש לכם זמן אתם יכולים לבחור יום בשבוע שיהיה במסגרת נושא מסוים. כך גם תוכלו ליצור מסגרת וגם לעזור לילדים להתרגש ולחקור תחומים חדשים. אתם יכולים להחליט על יום ״חפש את המטמון״ בו תחביאו פתקים עם משימות ברחבי הבית.

אפשר לבחור לארח קמפינג בחצר האחורית ולדמיין כאילו אתם בג׳ונגל. ערכו מופע כישרונות או תערוכת אומנות שבהם הילדים יכולים להציג את הכישורים המיוחדים שלהם. על ידי שילוב פעילויות אלה- אתם יוצרים חוויות מיוחדות ביותר אצל הילדים שיישארו אצלם הרבה אחרי הקיץ.

 

גם למידה יכולה להיות מהנה

לא חייבים לעשות רק פעילויות פנאי- הקיץ הוא זמן שבו ילדים יכולים ללמוד ולהחכים בנושאים שלא נלמדים בהכרח בבית הספר. חשבו על להקים מעבדה קטנה שבה ילדים יוכלו לערוך ניסויים פשוטים ובטוחים. עודדו אותם לקרוא ספרים בנושאים שהם אוהבים ואפילו להעביר הרצאה בפני שאר בני המשפחה על מה שהם למדו. גם סדנאות בישול יכולות להיות מלמדות ומהנות וזאת תוך כדי פיתוח הכישורים שלהם. כך ילדים יכולים להמשיך לצמוח גם בקיץ.

מחנה קיץ

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים