מקלאסי לעכשווי: בחינת הטרנדים האחרונים בעיצוב כסאות אוכל

עיצוב הפנים, בדומה לעולם האופנה, משנה את המגמות והטרנדים שלו מידי תקופה. עובדה זו גורמת לנו, הלקוחות, לתהות לגבי הטרנדים הקיימים בימים אלה ממש. אנחנו החלטנו להקל על מי שמתכננים לקנות רהיטים מסוגים שונים ולבדוק בכל פעם את הטרנדים האחרונים.

עד כה בחנו את הטרנדים שנוגעים לשולחנות סלון ושולחנות אוכל. במדריך זה והשלישי במספר, נבחן את הטרנדים החמים ביותר שנוגעים לכיסאות האוכל. קראו את המידע שיופיע בהמשך בעיון רב ותהיו בטוחים שתוכלו לבחור בכיסאות החמים ביותר.

 

טרנד מספר 1: קו טבעי

משבר האקלים הפך להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. אנו שומעים עליו בהקשרים שונים, כמו צריכה נכונה של אוכל, בגדים ואפילו ריהוט. מסתבר שיש מגמה של ייצור טבעי בעיצוב הפנים וגם באדריכלות. כך שיש לא מעט כיסאות אוכל שמעוצבים מחומרים טבעיים, למשל:

  • במבוק
  • ראטן
  • עץ מלא ועוד

חשוב לציין שבחירה בכיסאות אוכל טבעיים מצריכה בירור מעמיק אודותיהם. שכן, יש לבחון שמדובר בחומר יציב ואיכותי שיישמר לאורך זמן.

כסאות לפינת אוכל

טרנד מספר 2: עיצוב בוגר ומאופק

הטרנד השני שתוכלו למצוא בכל קטלוג שמציג כסאות לפינת אוכל מאופיין בקו שנתפס בעיני רבים כמאופק ובוגר. כזה שמשלב שקט ורכות תוך שימוש בעצים בגוונים בהירים. מי שיבחרו בכיסאות מסוג זה יגלו שמעצבי כיסאות אלה שמו דגש רב על הפונקציונאליות וביתיות.

 

טרנד מספר 3: עיצוב מתכתי

העיצוב המתכתי נחשב עד לפני כמה שנים למרושל וגס. היום הוא הפך להיות חלק בלתי נפרד מעולם הריהוט, בגלל שהתחילו להשתמש בו בעדינות. המתכת באה לידי ביטוי בכיסאות אוכל אלה כבסיס והיא הופכת כל כיסא לבעל מראה יוקרתי במיוחד. חשוב לציין שאין מדובר במתכת בצבעה הטבעי. הטרנדים המובילים היום כוללים מתכת עם ציפויים בגוונים שונים, למשל:

  • שחור
  • זהב
  • כסף

מי שמתכננים לקנות כיסאות בעיצוב מתכתי, צריכים להסתכל על קטלוג של שולחנות דגמי 2022-2023, משום שאלה מאפשרים להרכיב סט יוקרתי משלים.

כסאות לפינת אוכל

טרנד מספר 4: עיצוב וינטג'

הטרנד הרביעי והאחרון שנכנס למדריך שלנו נוגע איך לא לסגנון הוינטג' שקיים בבתים של מביני עניין. מי שמכירים את תחום העיצוב והאופנה מקרוב, יודעים שמדובר בסגנון שתפס תאוצה בשנים האחרונות ונדמה שהוא צפוי להישאר כאן לזמן ממושך. כיסאות הוינטג' קיימים בכל חנויות הריהוט המתקדמות, כך שאפשר למצוא דגמים יפים שדומים לכיסאות האוכל שההורים שלכם גדלו עליהם.

 

השורה התחתונה – זה הזמן לבחור את הטרנד המתאים לכם

מדריך זה בחן באופן מעמיק את הטרנדים הקיימים של כיסאות האוכל. עכשיו אתם מכירים בכל המידע הרלוונטי, כך שנותר לכם רק לבחור את הדגם שיתאים לשולחן האוכל הקיים. נאחל לכם בהזדמנות זו שתבצעו בחירה נכונה ומלאת סטייל.

כסאות לפינת אוכל

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים