איך לחפות ניאגרה סמויה

חיפוי של ניאגרה סמויה יכול להתבצע באמצעות שימוש בבטון או גבס. מה עדיף? במדריך נציג את כל הפרטים לצורך חיפוי ניאגרה סמויה אצלכם בבית או במשרד.

 

איך לחפות ניאגרה סמויה? המדריך המלא

על מנת לבצע חיפוי של ניאגרה סמויה לאחר התקנה של ניאגרה חדשה או תיקון ניאגרות סמויות יש לעשות שימוש בחיפוי באמצעות בטון או גבס. מדובר בשני חומרי גלם מצוינים אשר רמת העמידות שלהם גבוהה מאוד, אולם חשוב לשים לב כי קבלת החלטה וביצוע צריכה להתבצע באמצעות ליווי מקצועי מחברה אשר מתמחה בתחום ניאגרות סמויות, לצורך התאמה מדויקת ובחינת היתרונות והחסרונות של כל אחד מחומרי הגלם. כאשר אנו מדברים על חיפוי באמצעות בטון, מדובר בבטון אשר עבר הליך עיבוד ייחודי אשר מאפשר להשטיח אותו ובכך לאטום את הניאגרה באופן הרמטי, למשך שנים רבות. בטון נחשב לאחד החומרים הטובים ביותר לצורך תהליך של חיפוי, וזאת בשל העמידות כמו גם החוזק של הבטון ביחס לחומרי חיפוי דומים. עם זאת, חיפוי באמצעות בטון מומלץ בעת תהליך התקנת ניאגרה סמויה, ופחות בעבור תהליך תיקון, וזאת במידה ומלכתחילה הוחלט להשתמש בבטון בתהליך הבנייה. לכן, במידה ותרצו לבצע תיקון של ניאגרות סמויות תוכלו להיוועץ עם חברה מקצועית אשר תבחן את טיב החיפוי ותחליט על בסיס הידע המקצועי האם אכן יש צורך בשימוש בבטון. חומר נוסף אשר מאפשר לבצע חיפוי הינו גבס, חומר אלסטי מצוין אשר הוא זול יותר מאשר שימוש בבטון לחיפוי. עם זאת, לא מדובר בחומר אטום לחלוטין ולכן בעת יצירת קשר עם חברה מקצועית יש לוודא כי היא עושה שימוש בתהליך עיבוד ייחודי אשר מאפשר לשמר את הגבס ובכך להעניק מראה מוחלק לניאגרה הסמויה, כך שהתוצאה אשר תתקבל תהיה לא רק יפה לעין אלא גם עמידה בפני הלחות בחדר הרחצה. ככלל, ביצוע של חיפוי ניאגרה סמויה מבוסס על שימוש בכלים מקצועיים בהם עושה שימוש חברה מיומנת, בדיוק כפי שנעשה בתחום של ניקוי ספות. על מנת שתוכלו לקבל חיפוי מושלם ועמיד, מומלץ לפנות לחברת תכלת המים – החברה המובילה כיום בענף.

צינור ראשי

 

חיפוי ניאגרה סמויה – באמצעות חברת תכלת המים

חברת תכלת המים הינה חברה מובילה אשר נחשבת לטובה ביותר בתחום הניאגרות הסמויות, וזאת בשל ותק של שנים רבות בענף. נציגי החברה ישמחו לסייע בתהליך לצורך בחירת החומרים המתאימים לחיפוי ניאגרות סמויות, כל זאת בהתאמה אישית ורק לאחר בחינה מדוקדקת של המערכת אשר מותקנת או אותה תרצו להתקין. מעוניינים לקבל מידע נוסף? היכנסו לאתר הרשמי של החברה, השאירו פרטים ונציג מטעם חברת תכלת המים ישוב אליכם תוך זמן קצר לצורך תיאום פגישת ייעוץ ראשונית וכן קבלת הצעת מחיר בעבור חיפוי ניאגרה סמויה.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים