אלו הבדיקות שחובה לעשות לפני שנכנסים לדירה חדשה מקבלן

רגע לפני שאתם לוקחים את המפתח, מנקים ומרהטים את הדירה החדשה שלכם, עליכם לדעת שיש כמה בדיקות שאתם חייבים לעשות. יצאנו לבדוק מה הם הבדיקות הללו וחזרנו עם הרשימה העדכנית שתעשה לכם סדר. הישארו אתנו והכינו דף ועט, כדי שתוכלו לכתוב בצד את הרשמים החשובים שיאפשרו לכם להיכנס אל הדירה בידיעה שבדקתם אותה באופן מעמיק.

 

תכירו את בדק הבית

המדריך הנוכחי יציג בפניכם 3 בדיקות שחשוב לבצע לפני שאתם נכסים לדירה החדשה שלכם:

  1. בדיקת צנרת
  2. בדיקת חשמל
  3. בדיקת מרצפות וקירות

נציין כי כל הבדיקות הללו הן חלק מבדיקה כוללת שנקראת בעגה המקצועית "בדק בית". כדאי שתדעו שמדובר בבדיקה שמתבצעת על ידי מהנדס מוסמך שבוחן את הדירה שלכם באופן מעמיק. דעו כי אתם לא תוכלו לערוך את הבדיקות הללו בעצמכם, פשוט בגלל שיש צורך בידע מקצועי ובכלים מיוחדים שמאפשרים לראות מעבר למה שהעין רואה.

בדק בית דירה מקבלן

פירוט אודות הבדיקה ה – 1 שחובה לעשות לפני שנכנסים לדירה חדשה: בדיקת צנרת

הבדיקה הראשונה שמתבצעת בדרך כלל בקרב מי שמזמינים מומחה של בדק בית דירה מקבלן נוגעת לצנרת. מדובר בעצם בכל הצינורות שנמצאים בתוך הקירות של הדירה. אתם אמנם לא יכולים לראות את מה שמתרחש מבעד לקיר, אבל למומחה בתחום יש כלים מתקדמים מבחינה טכנולוגית שמאפשרים לו לבדוק אם יש תקלה או בנייה לא נכונה של הצנרת.

 

פירוט אודות הבדיקה ה – 2 שחובה לעשות לפני שנכנסים לדירה חדשה: בדיקת חשמל

הבדיקה השנייה נוגעת לאופן שבו בוצע החיבור של החשמל בדירה. אתם רוצים להיות בטוחים כי אספקת החשמל מתבצעת בדרך נכונה ובטיחותית. לכן, עליכם להזמין את בעל המקצוע שיבדוק זאת באופן מעמיק.

 

פירוט אודות הבדיקה ה – 3 שחובה לעשות לפני שנכנסים לדירה חדשה: בדיקת מרצפות וקירות

הבדיקה השלישית, בדומה לקודמותיה, חשובה מאוד. שכן, היא מאפשרת לבדוק את מרצפות וקירות הבית. במסגרת בדיקה מקיפה זו ניתן לגלות אם המרצפות או הקירות נבנו באופן לקוי. שמענו לא פעם כי בדיקה זו העלתה שקירות הבית נבנו באופן לקוי והדבר הוביל לסכנה חמורה.

בדק בית דירה מקבלן

כך תבחרו בחברת בדק בית מומלצת ומוסמכת

חשוב לציין כי עליכם לבחור בחברת בדק בית שנחשבת למומלצת בתחום. אנו מציעים לכם לערוך בירור מעמיק עם שכנים שרכשו דירות סמוכות ולבדוק אם הם ביצעו כבר את הבדיקה המדוברת. אם כן, תשאלו אותם את השאלות הבאות שיאפשרו לכם להכיר בחברה שסייעה להם:

  • האם אתם החברה נתפסת כמומלצת בעיניכם?
  • האם הנציגים שלה הגיעו בזמן?
  • האם קיבלת את דו"ח הליקויים?

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את כל המידע אודות הבדיקות שחובה לבצע לפני שנכנסים לדירה חדשה מקבלן. בשלב זה יש בידיכם את האינפורמציה, כך שנותר לכם רק ליישם.

בדק בית דירה מקבלן

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם