הסרת כתם שמן מהספה

החיים בבית הם אקטיביים ודינמיים. ההתנהלות השגרתית בבית כוללת נוכחות של בני המשפחה ושימוש בריהוט בבית, ולעיתים מזומנות מגיעים הביתה גם אורחים – חברים של ההורים, משפחה או חברים של הילדים. כיון שכך, היווצרות כתבי שמן על הריהוט יש בה הרבה מן השגרה. ואולם אם את הכתמים על השולחנות והכיסאות ניתן לנקות במקרה הטוב, או להכיל במקרה הפחות טוב, הרי שכתם שמן שנוצר על הספה, עלול להיות בעייתי, מטריד ומעצבן. בהתחלה מנסים הכיל את הכתם, להחליף ציפוי לספות על ידי חברת קלינטק, או להניח עליהן כיסוי כל שהוא כדרך קבע. אבל במרבית המקרים, ההכלה פשוט לא עובדת ונוצר צורך לנקות את כתם השמן מהספה – במהירות וביעילות. כיצד נוצרים כתמי שמן על הספה? מהן הדרכים המקובלות להורדה של כתם שמן כאמור לעיל? היכן ניתן לקבל טיפול איכותי בספה, כולל הסרת כתמים שעד לא מכבר הוגדרו כבלתי ניתנים להסרה? להלן התשובות.

טיפת שמן

כתמי שמן – כיצד הם נוצרים

האמת המרה היא, שכתמי שמן נמנים עם הכתמים הנפוצים ביותר על ספות, כורסאות, הדומים וחלקי ריהוט אחרים. הסמבה לכך היא טריוויאלית למדי – מרבית היחידים והמשפחות מחזירים אל הריהוט בסלון שנים ארוכות, מה שתורם בהכרח והיווצרות כתמים. סטטיסטית, גם אם בכל שנה נוצר כתם אחד, הרי שעשר שנים פירושם 10 כתמים. כתמי שמן נוצרים בדרך כלל כתוצאה מרשלנות, שגרמה למזון או מוצר אחר המכיל שמן, ליפול על הספה. רק במקרים נדירים, נשפך שמן באופן ישיר על הספה. מוצרי מזון המכילים שמן יכולים להיות טוגנים (צ'יפס), פופ קורן, כריבים המכילים חמאת בוטנים או מוצר אחר עתיר שומן ועוד. אבחון סוג הכתם והחומרה שלו, עשויה לסייע בהסרת הכתם.

הורדת כתמי שמן – כך עושים זאת נכון

הדבר בראשון שכדאי לעשות עם היווצרות הכתם, הוא לנסות לספוג כמות גדולה ככל האפשר של שמן ושומן. זאת, הן באמצעות מגבות סופגות (שיש לנקות אותן לאחר מכן) והן בעזרת מטליות ניגוב. האחרונות דווקא מצטיינות בנושא זה. בשלב הבאת, ניתן לנסות ולהסיר את הכתם בעזרת חומרי ניקוי פשוטים, כדוגמת נוזל כלים, המעורבים במים. לא אחת קורה שדווקא הצירוף הזה מצליח מעבר למשוער.

 ואולם אם מדובר בכתם שמן ממש עקשן, ואם הריפוד של הספה עשוי מבד, או מחומר אחר הסופג כתמים, סביר להניח שהפעולות הללו לא יניבו את התוצאות הרצויות. הדבר הנכון ביותר לעשות במקרים כאלה, הוא להזמין חברות ניקוי. אנשי המקצוע המנוסים והמיומנים של חברת קלינ טק אמונים על ניקוי כתמים ממגוון רחב של ספו מחומרים שונים. זאת, באמצעות שיטות נקיי ייחודיות שנוצרו כתוצאה מניסיון של שנים רבות. כדאי ליצור קשר כבר כעת ולעשות צעד חשוב לקראת ניקוי כתמים מהספה והשבת המראה והיופי של הייחודיים של הספה לקדמותם.

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים