איך לבחור צמיד זהב לאישה שיתאים ליום יום

ניתן למצוא כיום צמידי זהב במגוון צבעי לבן, צהוב וורוד ברמות מאסיביות ועובי שונות. בכל שלושת סוגי הזהב ניתן למצוא צמידים דקים או עבים עם אופציה של חריטה, שיבוץ יהלומים ועיטורים שונים. האפשרות לבחור את גוון הזהב ואת עובי הצמיד מאפשרת לרכוש, הן צמידים לאירועים מיוחדים והן צמידים ליומיום. במאמר זה נתמקד בעיקר בנושא של התאמת צמיד זהב לשימוש יומיומי.

 

זהב וורוד משובץ ביהלומים

צמידי זהב בעבודת יד הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מעולם האופנה, כולל באופנה יומיומית.  מעצבי תכשיטי זהב בעבודת יד רבים ממליצים על שימוש בצמיד זהב וורוד בעבור פריטים יוקרתיים בהם משולבות אבני חן. הזהב הוורוד מתאים בעיקר לאלו שמחפשים תכשיט מרשים במיוחד כאשר הגוון המטאלי של הזהב מאיר את היהלום והופך אותו לזוהר יותר.

 

צמיד זהב צהוב

הזהב הצהוב מתאים יותר לשימוש יומיומי מכיוון שהוא עדיין הבחירה הקלאסית. צמיד מזהב צהוב הינו קליל ועדין יותר ומושם בו דגש על האיכות הבסיסית של התכשיט. בעזרת צמיד מזהב צהוב ניתן ליצור מראה שונה לגמרי לאותו בגד יומיומי ולמעשה לשדרג כל  הופעה במשרד או בעבודה. הרחבה נוספת לגבי איך לבחור צמיד זהב לאישה ניתן לקרוא כאן.

 

התאמה גם לבגד

שימוש בצמיד בצורה נכונה יכול לשנות את האווירה וההרגשה ולעזור לנו ליצור את המראה הספציפי שאנו רוצות לשדר. צמיד זהב יכול להיות קליל ועדין כאשר הוא דק ועשוי עם סוגר מתאים, לספק לנו הופעה יום יומית אלגנטית ואופנתית. חשוב לשם כך להתאים גם את הבגד מבחינת צבעים מתאימים, למשל עם בגד בצבע אחיד וניטרלי כגון, שחור, לבן, אפור או בז'.

 

לחוש על היד

ההתאמה של צמיד זהב ליומיום קשור לא רק לעיצוב אלא גם לנוחות ולמאפייני האישיות. ניתן ללבוש צמיד זהב ולחוש אם הוא אכן מספיק נוח כך שיתאים לשימוש יומיומי במשרד או בפגישות עבודה. על מנת שכל תכשיט יתאים ליומיום צריך שאנחנו נשדר שהוא אכן מתאים לנו ולכן לא מספיק רק לבחור את חומר הגלם הנכון והעובי הנכון אלא גם לחוש שהשימוש בו נוח.

 

צמיד קשיח או מספר מהם

נשים רבות חשות שצמידים קשיחים מזהב נוחים לשימוש יומיומי ושהם מעניקים להן מראה קלאסי ומעודן. ניתן לבחור בצמיד קשיח יחיד לשם הופעה קז'ואלית בעוד שניתן לשלב מספר צמידים קשיחים, על מנת לחזק את הנוכחות באירועים יותר מתוחכמים. צמיד קשיח מתאים בצורה מושלמת עם פריטי לבוש רבים החל מסוודר מסוגנן ועד לשמלה קיצית קלילה.

 

צמיד יומיומי בהתאמה אישית

לסיכום הנושא, במאמר זה התמקדנו כיצד לבחור צמיד זהב שיתאים לשימוש יומיומי.  הרחבנו לגבי צבע הזהב הרלוונטי והעדפה של צמיד קשיח בודד ונקי מיהלומים לשימוש יומיומי. בנוסף ציינו כי מלבד בחירה בסגנון ובעובי המתאים, חשוב שצמיד ליומיום יהיה נוח במיוחד ושהוא ירגיש קליל על היד בעת שלובשים אותו ותוך שמתאימים אותו עם הביגוד המתאים.

תכשיטים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים