מה נהוג לחלק כמזכרת בבר מצווה?

אנשים שעורכים אירוע בר מצווה, מוצאים את עצמם לא פעם תרים אחר מנהגים נפוצים, כדי שהם יוכלו להיות בטוחים שהאירוע שלהם מתקיים בהתאם לנהוג. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק בסדרת מדריכים מקיפה מה נהוג לעשות בבר מצווה ומה לא. במדריך הנוכחי והשישי במספר, יצאנו לבדוק מה נהוג לחלק כמזכרת לבר מצווה וחזרנו עם כמה תשובות אפשריות. הישארו אתנו ותגלו מה הן.

 

הדבר ה – 1 שנהוג לחלק כמזכרת בבר מצווה: מגנט עם תמונות

אם אתם עורכים בר מצווה חילונית עם אורחים שחיים אורח חיים דומה, עליכם לבחור במזכרת שתתאים להם. ההמלצה במצב שכזה היא לבחור במגנט עם תמונות של האורחים שלכם. נציין כי נהוג להדפיס על המגנטים כמה מילים שנוגעות לאירוע, למשל: "מזכרת מאירוע בר המצווה של איתן". יש מי שבוחרים רק להוסיף תאריך למגנט, בזמן שאחרים מדפיסים מסביב רק ציור של לב או תפילין. כך שיש לכם אפשרות בחירה מגוונת.

בר מצווה

הדבר ה – 2 שנהוג לחלק כמזכרת בבר מצווה: ברכון חגיגי

הדבר השני שנהוג לתת בבר מצווה כמזכרת זה ברכונים חגיגיים. נציין כי אלו מזכרות לבר מצווה שקיימות כבר שנים ארוכות. אנחנו יכולים להעיד שיש ברשותנו ברכוני בר מצווה שקיבלנו מההורים שלנו. אלה שמרו אותם בקפידה במשך 20 שנה ואף יותר! כך שמדובר במתנה שהיא ממש מנהג עתיק ויש מי שממליצים לבחור בה על פני אפשרויות אחרות.

 

מתכננים לחלק ברכון בבר המצווה? הנה טיפ שכדאי שתיישמו

אם אתם בוחרים לחלק לאורחים שלכם ברכון בבר המצווה, כדאי שתדעו שיש מגוון רחב של ברכונים ועליכם לבחור באלו המתאימים ביותר לאורחים שלכם. הנה כמה מהברכונים הנפוצים ביותר:

  • ברכוני כיס
  • ברכונים מהודרים

דעו כי אתם תתבקשו לבחור עיצוב שמתאים לכם בעת ההגעה אל בית הדפוס שידפיס לכם את הברכונים. יש מי שבוחרים בעיצוב של פרחים בעוד אחרים בוחרים בעיצוב של פירות. הבחירה נתונה בידיכם וכדאי שתבצעו אותה ביחד עם ילד בר המצווה.

בר מצווה

הדבר ה – 3 שנהוג לחלק כמזכרת בבר מצווה: כיפה עם אריגה מותאמת אישית

הדבר השלישי שנהוג לחלק כמזכרת לאירוע בר מצווה זה כיפה עם אריגה מותאמת אישית. אתם יכולים לארוג על הכיפה כל דבר שנראה לכם מתאים. הנה כמה רעיונות לאריגה שמצאנו עבורכם ברחבי הרשת:

  • שם הילד
  • תאריך האירוע
  • ציטוט של פסוק מהתנ"ך ועוד

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את הדברים שנהוג לחלק כמזכרת באירוע בר מצווה. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה הדרושה, כך שנשאר לכם רק לבחור את המזכרת המתאימה לכם ביותר ולחלק אותה באירוע שלכם. בהזדמנות זו נזמין אתכם לעקוב אחרינו ולקרוא את המדריכים הבאים שיציגו בפניכם את כל המידע החיוני בנוגע לארגון של אירוע מסוג זה.

בר מצווה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים