שולחנות פיקניק מעץ

כל השבוע חיכיתם ליום שבת, שבו תצאו לטייל עם כל המשפחה. כל אחד מביא משהו – סבתא ציפי אחראית על המאפים, סבא שאול את הגזוז שהוא כל כך אוהב להכין, ואתם? נותר לכם לדאוג רק לפשטידות, לגבינות, לביצים הקשות, לירקות, לכלים החד פעמיים, למפה וזהו, לא מספיק? אחרי נסיעה של כשעה תגיעו ליער ובו שולחנות פיקניק מעץ, שעליהם תניחו את כל המאכלים והשתיה. אין על פיקניק בטבע! אבל רגע, למה לא לעשות את אותו הדבר בדיוק אצלכם בחצר?

פיקניק בגינה

זה נכון שנחמד לפעמים לצאת לטייל ולשלב ארוחה על שולחנות פיקניק מעץ עם הטבע המדהים של מדינת ישראל, אך לפעמים ארגון הילדים, הכנסת האוכל והשתיה לצידניות קירור, העמסת הציוד ברכב וכל מה שגוררת אחריה יציאה מהבית, יכולה להיחסך. איך? ובכן, הביאו את הפיקניק אליכם!

שולחנות פיקניק מעץ מוכרים לנו מיערות הקרן הקיימת לישראל, ולכן הם ידועים גם בשמם השני – שולחן קקל. בדרך כלל פורשת הקרן הקיימת לישראל את השולחנות ביערות ופינות חמד, על מנת לאפשר למבקרים בהם פינות ישיבה קבועות לשימוש האישי שלהם.

אולם, שולחנות פיקניק מעץ יכולים להיות פתרון נהדר גם לחצר הבית שלכם. הם יכולים לתפקד בתור פינת ישיבה משפחתית, פינת ישיבה לילדים, פינת יצירה לילדים ולחברים שמגיעים לבלות איתם את אחר הצהריים ועוד.

להיות קטנים ולהרגיש גדולים

בנוסף, קיימים מצבים שבהם הגדולים יושבים בשולחן מסויים והילדים בשולחן נמוך מפלסטיק עם כסאות קטנים, והם מרגישים תחושת קיפוח והקטנה. הושבתם בשולחנות פיקניק מעץ יכולה להוות עבורם חוויה בוגרת יותר, היות והם יודעים שגם אתם יושבים בשולחן כזה בפיקניקים משפחתיים.

שולחנות פיקניק מעץ

שולחנות פיקניק מעץ

שולחנות פיקניק מעץ מגיעים במגוון צורות, דגמים וצבעים. השולחן החום שאתם מכירים המוצב ביערות הקרן הקיימת לישראל הם רק דגם אחד מיני רבים הקיימים בשוק, ואותם ניתן להוביל אליכם עד הבית.

חברת Woodlee – יצרנית שולחנות פיקניק מעץ

חברת Woodlee הנמצאת באשדוד, היא חברה העוסקת ביצור ועיצוב ריהוט לגן ולבית. בין מגוון מוצריה הכוללים ארגזי אחסון, ארגזי חול, מיטות מעבר, בסיסי מיטה ועוד, נמצאים גם שולחנות פיקניק מעץ בעיצובים ייחודיים.

בחברת Woodlee תוכלו למצוא גדלים, מידות וצבעים שונים עבור שולחנות פיקניק מעץ, חלקם גם כוללים הנגשה לנכים. מחירי השולחנות נעים בין 349 ש"ח ועד 1,250 ש"ח, בהתאם למאפייני השולחן.

השולחנות עצמם עשויים עץ אורן פיני איכותי, אותו אפשר להציב גם לשימוש פנימי וגם לשימוש חיצוני. עץ האורן עובר תהליך של חיטוי, המסייע לעץ להישמר מפני מזיקים וכן מפני תנאי מזג האוויר. הברגים בעזרתם נעשים החיבורים בשולחן, מצופים בחומר מיוחד נגד חלודה, וכן כל קצוות השולחן עוברים ליטוש, זאת בכדי להבטיח שימוש בטוח בשולחן עבור ילדים.

רוצים מידע נוסף? היכנסו לאתר של חברת Woodlee עוד היום!

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים