כך תשמרו על הבית מפני מזיקים ותיפטרו מהמטרד אחת ולתמיד

אחד המטרדים המוכרים ביותר עבורנו, בני האדם, הם מזיקים קטנים שמסתובבים ברחבי הבית ללא אישור. הם לא משלמים שכר דירה, לא משתתפים בחשבונות ובהוצאות, ובכל זאת, הם מרגישים בנוח להתרוצץ בין הרגליים, להיכנס אל תוך ארונות ולאכול את האוכל שלכם. כדי לשמור על הבית מפני המזיקים האלו וכדי שתוכלו להיפטר מהם אחת ולתמיד, אתם צריכים ליישם את הטיפים הבאים:

 

תזמינו מדביר

אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל לנו מספיק לראות שאריות של אוכל פזורות ברחבי הבית ואנחנו מיד מתקשרים לשמעון המדביר שלנו. אנחנו מודים, לפעמים השיחה לשמעון מיותרת, פשוט כי מתגלה שאחד מבני הבית השאיר אחריו פירורים ולא ניקה בסיום האוכל. אבל, אולי תופתעו לשמוע, שברוב הביקורים של שמעון אצלנו, הוא תפס מזיק אחד או שניים (ככה זה כשגרים במושב, כל החיות יוצאות מהאדמה אל קומת הקרקע שלנו). כדי שתוכלו לשמור על הבית מפני מזיקים, אתם צריכים שיהיה לכם מדביר בחיוג מהיר בנייד. אם אין לכם שמעון, תדאגו שיהיה לכם את מדביר הבית שלכם, שידע תמיד להגיע אליכם במהירות הבזק בכל פעם שתגלו מזיק או שתחשדו שיש כזה. חשוב שיהיה מדביר מהיר, כדי שתוכלו להימנע מהתרבות של המזיק אצלכם בבית. חשוב שתדעו, כל המתנה ודחייה של יצירת קשר עם המדביר, עשויה לגרום לכם בסופו של דבר להתמודדות קשה יותר.

 

תתקינו מערכות מיוחדות

שמעתם שיש מערכות מיוחדות שגורמות למזיקים לברוח מהבית שלכם? אנחנו גילינו ממש לאחרונה שיש מערכות  כאלו. יש מערכות שניתן להתקין באופן עצמאי, ויש כאלו שניתן לבקש ממדביר להתקין. להלן פירוט מקוצר אודות כמה מהמערכות הללו:

  • מערכת לגירוש עכברים

יש לכם עכבר בבית ואתם רוצים להוציא אותו מהמחילה ומהבית שלכם לתמיד? יש מערכת שגורמת לרעידות בכל הבית (ובעיקר במחילה של העכבר). העכבר מזהה את הרעידות כסכנה, ולכן, הוא בורח מיד מהמקום ומסמן אותו כמקום מסוכן שאליו הוא לא יחזור.

  • מערכת לגירוש יונים

אין דבר יותר משמח מלדעת שאתם לא צריכים לרדוף אחרי יונים עם מטאטא. יש מערכת שגורמת לתחושת אי נעימות בקרב יונים. כך שכשהן נוגעות עם הרגליים בחוטים שמחוברים למערכת, הן מרגישות זרם לא נעים ומתרחקות מהמקום.

רוצים לקבל פרטים נוספים מהמומחים למערכות והדברה? פשוט תלחצו על הקישור הבא: https://hadbarott.co.il

 

תעברו דירה

הכותרת הזו עשויה להישמע לכם קצת מוגזמת, אבל אנחנו באמת מתכוונים לטיפ הזה. לפעמים, כשאנחנו נכנסים לדירה שכורה, אנחנו פתאום מגלים שיש בה בעיות חריגות שלא צפויות להשתנות. אנחנו מתכוונים למצב שבו אנחנו מגלים למשל שיש קן של מזיקים שתמיד מקימים קן חדש וקשה לגרש אותם מהמקום. אם זה המצב אצלכם, כדאי שתשקלו פשוט לעבור לדירה אחרת ולא להתעסק עם המזיקים הללו יותר לעולם.

להגן על הבית מפני מזיקים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים