מה הוא הגודל האופטימלי לג'קוזי בחצר קטנה?

בחירה של ג'קוזי לחצר הגינה מצריכה היכרות עם פרמטר חשוב – גודל החצר שברשותכם. המדריך הנוכחי יכיר לכם את כל האינפורמציה החיונית בנוגע לגודל האופטימלי של ג'קוזי לחצר הגינה שלכם, כדי שתוכלו להיות בטוחים שתבצעו בחירה נכונה שתקנה לכם מקסימום נוחות. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שאתם בוחרים נכון. 

 

ג'קוזי לגינה – מה הגודל האופטימלי?

המדריך הנוכחי נפתח בשאלה שעשויה לבלבל מעט את מי שמכיר את תחום עיצוב הגינות. שכן, השאלה הייתה צריכה להיות מנוסחת באופן הבא: איך תוכלו לבחור את הג'קוזי המתאים ביותר לחצר הקטנה שלכם? סביר להניח שאתם תוהים עכשיו מדוע בחרנו להתנסח באופן שכזה. ובכן, בחרנו לעשות כך מכיוון שרבים שואלים את השאלה השגויה, זו שהוצגה לעיל. אנחנו כאן כדי להעלות את העניין למודעות ולהסביר לכם, קוראים יקרים, כי יש סוגים שונים של ג'קוזי לחצר בגדלים משתנים. כך שאפשר לומר שהגודל האופטימלי תלוי בתנאים שקיימים בחצר שלכם.

ג'קוזי בחצר קטנה

תכירו את התנאים שיעשו לכם סדר

אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים ג'קוזי לחצר באופן המושלם, עליכם לבדוק תחילה את התנאים הבאים:

  • גודל החצר כולה במ"ר
  • גודל במ"ר של המשטחים הישרים שבחצר (אם יש גבעות או ירידות תלולות, עליכם לטפל בהן מראש)
  • קיומם של פריטי נוי שנמצאים בקרבת מקום

ברגע שתכירו בכל התנאים הללו, אתם תוכלו לדעת אם יש לכם מקום לג'קוזי בגודל בסיסי. נציין כי עליכם להיכנס לקישור הבא שיציג בפניכם את הגדלים הקטנים והבינוניים של ג'קוזי לחצר: https://hotspring.co.il.

 

מצאנו ג'קוזי שמתאים לגודל החצר שלנו – מה עכשיו?

בשלב זה אתם צריכים לבדוק שאין פריטי נוי שנמצאים בקרבת מקום ויכולים להקשות עליכם בעת ההגעה אל הג'קוזי. אם יש כאלו, תצטרכו לעשות סדר ואולי להשטיח את האדמה או לשנות את המרצפות שקיימות בסביבה. שכן, צריך להיות מסביב לג'קוזי רדיוס נקי של 20 ס"מ לפחות שיאפשר לכם להגיע אל הג'קוזי בנינוחות.

ג'קוזי בחצר קטנה

עכשיו אתם רק צריכים לבצע הזמנה

זהו, בשלב זה אתם יודעים כי שאין כזה דבר "גודל אופטימלי", בגלל שהגודל המומלץ משתנה מחצר אחת לשנייה. כך שנותר לכם רק לערוך מדידות מדויקות של החצר ולבצע לאחר מכן את ההזמנה של הג'קוזי המתאים לתנאים הקיימים. שימו לב – אם אתם חווים קושי בעריכת המדידות של החצר, אתם לא צריכים להתמודד עם העניין לבד. במידה ותרגישו חוסר ביטחון בעניין זה, תמיד תוכלו להזמין בעל מקצוע מטעם החנות הנבחרת שיבוא לבדוק את הנתונים ולהתקין לאחר מכן את הג'קוזי במקום.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את כל האינפורמציה החיונית בנוגע לבחירה נכונה של ג'קוזי לחצר שלכם. נאחל לכם בהזדמנות זו שתבצעו את הבחירה הנכונה בהתאם לתנאים הקיימים בחצר ושתיהנו מהרכש החדש!

ג'קוזי בחצר קטנה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים