4 פריטים שלא תראו בכל ארון והיכן ניתן למצוא אותם

הארון שלנו הוא מומחה אחת שלמה, יש דברים שאנחנו לובשים, דברים שאנחנו נועלים, תיקים, וכל מיני אביזרים שהשתיקה יפה להם.

ריכזנו עבורכם כמה פריטים שלא תמצאו בכל ארון, ואיזה פריטים מומלץ לאחסן דווקא בארון שלכם.

 

קולבים מייבשי בגדים

בעבר יכולנו לייבש בגדים על המתלה כביסה או בעזרת המייבש. כיום יש פטנט אחד מעולה שיכול לעזור לכם אם זקוקים לייבוש חולצה או מכנס בדחיפות – קולב שמייבש בגדים. הקולב מתפרק ל-3 חלקים נוחים, קטנים והם קלים יחסית לנשיאה וגם לנסיעה. הקולב מגיע פתחי קירור וחמים, כך למעשה הוא מייבש את הבגד. בנסיעה הבייתה, או גם בבית, כאשר אתם ממש זקוקים לייבש פריט לביש. ניתן פשוט לתלות בקלות את האובייקט לייבוש גם במצב קור או חום, ותאמינו לנו, זה יכול להציל חיים!

ניתן להשיג באתרים שונים בחו״ל ובארץ.

 

ארגוניות לסידור הבגדים

זה מיועד לכל החולי סדר והניקיון ביניכם – ארגונית לסידוק של בגדים בארון הבגדים שלכם. הארגונית נועדה ליצור סדר איכותי בארון הבגדים שלכם. הארגונית תעזור לכם לסגר את הבגדים שלכם בצורה מסודרת, וכך תוכלו להימנע מערימות בגדים ענקיות ולחץ בגדים מבעד כל החולצות. זה הוא פתרון מושלם לשמירה על הסדר לאורך זמן.

ניתן להשיג בחנויות לבית ובאתרים השונים בחו״ל ובארץ לדברי בית.

 

מחטבי הזעה

כל חובבת ספורט ודיאטה כנראה מכירה את מחטבי ההזעה לחלקי הגוף השונים. כיום ישנם טייצים שגם מחטבים וגם מגבירים את הזיעה באזור הירכיים והבטן, ולא רק בירכיים ובבטן, אלא יש מחטב מזיע לכל חלקי הגוף שלנו. את הטייצים והגופיות, ניתן ללבוש באופן יום יומי. למעשה, בנוסף לסט ספורט מהפנט נוכל גם להזיע יותר וכך להתחטב יותר, בעיקר בזמן פעילות גופנית. החליפה מתאימה לכל סוגי הפעילות הספורטיביות.

ניתן להשיג באתרים השונים בחו״ל ובארץ.

 

פריטים סקסים וצעצועים

לא לכל אחד או אחת יצא לבקר במקום כמו חנות סקס. לפעמים זה מפאת הבושה ולפעמים אנשים רבים תופסים את זה כסטיגמה שרק אנשים שהם ״חולי מין״ הולכים לחנות הזו. אך זו היא סטיגמה שאינה נכונה כלל. נשים רבות מאבזרות את הארון שלהן בפיג׳מות סקסיות ובייבידול, אז מדוע לא בצעצועי מין?

צעצועי מין יכולים להיות נהדרים עבור אנשים רווקים, אנשים בזוגיות וגם אנשים נשואים שנים רבות. לכן, זה אחד מהפריטים שלא תראו בכל ארון, אך יש אנשים רבים שמשתמשים באביזרים סקסיים ומיניים המון פעמים בשבוע באופן תדיר וזה בסדר גמור ונורמלי לחלוטין. אין כמו פריטים סקסים וצעצועים לפלפל את המערכת יחסים!

ניתן להשיג בחנויות סקס ולביישנים מבינכם באתרים בארץ ובחו״ל.

 

לסיכום

אנשים מחזיקים בארון שלהם פריטים מיוחדים ושונים, ביניהם פריטים לבישים, פריטים שעוזרים להם לשמור על הסדר, ופריטים שמשמשים אותם הרבה מעבר ללבוש.

 

בגדים מקופלים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים