פרחים לכל אירוע – אילו פרחים מומלץ לבחור?

חג, חתונה, יום נישואין, יום הולדת, יום האהבה. כל אלו ועוד רבים, עשויים להיות סיבה טובה למשלוח פרחים. אז, איזה זר בוחרים?

השוק היום מציע אפשרויות רבות, המבלבלות את המפנק או המפנקת הממוצעים, ולצד זאת, ישנם שלל סוגי זרים ותוספות נלוות למשלוח הפרחים.

במאמר זה, אפרוס בפניכם את האפשרויות ואתן טיפים לבחירת הזר המושלם.

 

המדריך לבחירת זר הפרחים

משלוח זר פרחים הוא דרך להביע שלל רגשות, דוגמת אהבה, שמחה ועוד. כאשר מדובר באירועים, ישנם כללים מנחים לבחירת הפרחים.

 

האירוע המשמח מכל – לידה

לידה היא אחת הסיבות הפופולריות כיום למשלוח זר פרחים. אומנם משלוח הפרחים הוא למעשה מתנה ליולדת, אך ניתן, דרך מתנה זאת, להתייחס גם לילוד עצמו. אם ידוע מינו של הילוד, ניתן להתייחס לכך בבחירת צבעי הזר. למין זכר, ניתן להרכיב זר בצעי כחול או סגול ואילו לנקבה, ניתן לשלב פרחים ורודים או לבנים. בחנויות פרחים רבות, ניתן לשלב לצד הזר, פינוק מתוק כמו שוקולדים וכן בובות ודובונים.

 

יום האהבה – כי קצת רומנטיקה לא תזיק

משלוח זר פרחים ליום האהבה הוא ללא ספק הדרך הכי טובה להפתיע את אהוביכם. אם ידוע לכם סוג הפרחים האהובים על האדם לו המשלוח מיועד, רצוי לבחור בו, אך אם לא, ניתן להרכיב לפי קשת הצבעים אותו הבן אדם אוהב. הצבעים הבולטים יותר במשלוח זר לבן או בת הזוג הם לרוב צבע האדום או שילוב אדום ולבן. באופן ספציפי, השימוש בוורדים אדומים הוא ללא ספק הבחירה הרומנטית ביותר.

 

קניתם טבעות? – חתונות וחינות

כאשר מדובר על אירוע של חתונה או חינה, כדאי לבחור בכמה צבעים שונים. כאשר מדובר על אירוע עסקי, חשוב לשמור על קו סולידי, ולבחור מספר צבעים מצומצם ואף רק צבע אחד. בחירה בסחלב לבן היא אלגנטית ונכונה לאירועים כאלה. כמו כן, באירוע עיסקי, ניתן לבחור צבעים לפי לוגו העסק.

המלצה אחרונה, שאינה קשורה לכותרת לעיל, היא לעניין אירועים עסקיים, בהם מומלץ לבחור זר המותאם לצבעי לוגו החברה.

 

נקודות חשובות

כלל נוסף, לבחירת פרחים לאירוע, הוא בחירת הפרחים בהתאם לאווירה אותה אנו רוצים להשיג באירוע. כמו כן, חשוב להכיר את ההבדל בין הפרחים ברוב ימות השנה לבין פרחי החורף. בנוסף, חשוב להזמין פרחים באשדוד, פרח טרי וריחני משנה את הכל.

 

אז איך מזמינים?

על מנת להזמין את הזר, ראשית עלינו להכנס לחנויות  הפרחים או לאתרים האינטרנטים המספקים משלוחי פרחים. תוכלו לבדוק אפשרויות סוגי פרחים, גדלים, צבעים, שילובים ותוספות וכן לקבל מידע על עלויות הזרים, התוספות הנלוות ועלות המשלוח או ההספקה לאירועים.

 

לפני שנסיים – עונות השנה

כפי שציינתי קודם, נבחר פרחים לפי העונה בה אנו נמצאים. ברוב ימות השנה, הפרחים הבולטים הם ורד, חבצלת וחמניות ואילו בתקופת החורף, הבולטים הם כלניות, רקפות וטוליפים. באביב, רותם, סייפן ושושן צחור ואילו בסתיו, אמנון ותמר הם אופציה טובה. כמו כן, בישראל קיימים מעלה מ-30 סוגי סחלבים המתאימים לכל אירוע וכמעט לכל עונה בשנה.

 

סוף דבר

פרחים הם הדרך הטובה ביותר להביע רגשות שונים. כאשר אנו רוצים להזמין פרחים חשוב לשים דגש על מספר פרמטרים, בהם למי הם מיועדים, סוג האירוע, תקציב, סגנון הזר, עונת השנה וכן תשומת לב לטריות הפרחים.

 

פרחים לבנים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים