כיצד לשפר את כישורי הטלפתיה שלך?

תמיד חלמת שתהיה לך את היכולת לקרוא מחשבות? חושב שמדובר בשטות שלא קיימת בכלל? כדאי שתחשוב שנית. לכל אחד יש יכולת מולדת לטלפתיה. כך שאם תחליט שאתה מעוניין להתנסות, אתה יכול לשפר את כישורי הטלפתיה המולדים שלך. איך תוכל לעשות זאת? ומה זה דורש ממך בעצם? כל זאת ועוד יובא בפנייך בשורות הבאות. 

 

מאיפה מתחילים?

כדי להתחיל לשפר את כישורי הטלפתיה שלך, אתה צריך קודם כל להיות מודע אליהם. יש מי שחושבים שטלפתיה זו שטות שקוסמים ואמני חושים המציאו כדי להלהיב את הקהל שלהם. אבל האמת היא, שישנם טריקים של זריזות ידיים וטריקים אחרים שמוכרים לכם מהתחום, אבל טלפתיה לא נחשבת לטריק.

היא יכולת בפני עצמה. אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם מודעים לכך או שלמדתם את העובדה הזו ממש עכשיו, דרכנו, ואתם רוצים לשמוע פרטים נוספים. הפסקה הבאה תיתן לכם מידע מעמיק יותר בתחום.

 

איך אפשר לשפר את כישורי הטלפתיה?

עכשיו, כשיש לך את המודעות לכישורים שלך, אתה צריך להתחיל להתחבר לעצמך. יכול להיות שהדבר ישמע לך קצת "היפי" אבל זו האמת. טלפתיה היא יכולת שנוגעת לחוש השישי, וכדי להביא אותה לידי ביטוי, אתה צריך להתחבר לעצמך, לשקט, ולמדיטציה. כדי להגיע ליעד הנכסף – החיבור לעצמך, אתה צריך להכין את הפריטים הבאים:

  • מזרן יוגה
  • מרחב שקט ומזמין
  • כרית מדיטציה
  • מוזיקה רגועה
  • פלאפון על מצב טיסה
  • בגדים נוחים

כעת, יש לך את כל הפריטים שיאפשרו לך להתחבר לעצמך ולבצע מדיטציה. כך שכל מה שעלייך לעשות זה להיכנס ל"זון" תוך שמיעת מוזיקה רגועה כשאתה יושב על המזרן עם גב זקוף. אם אתה מרגיש שאתה זקוק לידע נוסף ותרצה לקרוא פרטים בנושא הטלפתיה, אתה מוזמן ללחוץ על הקישור:  https://admagic.co.il.

 

מה לעשות אם אני מתקשה בישיבה זקופה במדיטציה?

קודם כל, כדאי שתדע שאתה לא לבד, יש לא מעט אנשים שרוצים לשפר את יכולות הטלפתיה שלהם והם נמנעים מלעשות זאת בגלל הקושי שהם חווים במהלך המדיטציה בישיבה. כדי שזה לא יהיה מה שיגרום לכם לא לתרגל, אנחנו ממליצים לערוך מדיטציה בשכיבה. פשוט תשכב על המזרון, תנשום נשימות עמוקות ותשמע מוזיקה רגועה ברקע.

במצב של שכיבה קל יותר להיכנס למוד של מדיטציה. לאחר שתתרגלו כמה פעמים (מומלץ שלוש פעמים בשבוע), אתם תראו שכישורי הטלפתיה שלכך תשתנה באורח פלא. עם הזמן, אתה תרגיש שאתה יודעים מה אחרים חושבים, אתה תשלימו משפטים של אנשים אחרים ותוכל להרגיש שכישורי הטלפתיה שלך נוכחים יותר מתמיד.

כעת אתה יודע איך לשפר את כישורי הטלפתיה שלך, כך שכל מה שנותר לך לעשות זה ליישם את הטיפים שנכתבו לעיל ולהתחיל לקרוא מחשבות של אחרים. מאחלים לך שתגיע להישגים גבוהים בהקדם, ושיהיה בהצלחה!

כישורי טלפתיה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים