מדריך להקמת אוהל פתיחה מהירה במהירות

אוהלים עם פתיחה מהירה מאפשרים הקמה תוך 2 דקות של אוהל חזק ויציב.

את מי משמשים האוהלים הללו וכיצד הם נפתחים במהירות? – על כך במדריך הבא.

 

לאיזה צורך משמשים אוהלי פתיחה?

כשמדובר על אוהלים להשכרה ניתן להשכיר אוהלים לאירועים פרטיים או לאירועי חברה, אוהלי אבלים ואוהלי פתיחה מהירה. בדרך כלל אוהלי פתיחה משמשים את המשטרה, עיריות או מוסדות חינוך כיוון שניתן להקים אותם תוך 2 דקות ולקפל אותם בזריזות לאחר השימוש בהם. בדומה לכך, הם מתאימים גם למשפחות עם ילדים המטיילים בשטח, תנועות נוער, מסיבות טבע ועוד. זהו פתרון אופטימלי על מנת לקבל הצללה, מכסה מהגשם במהירות כשאין זמן להקים אוהלים מסוגים אחרים. גם מבחינת בטיחות אלו אוהלים חזקים ויציבים לא פחות מהאחרים. האוהלים מגיעים בגדלים שונים הנוחים לאחסון וניתן לשנע אותם ברכב הפרטי בקלות מכיוון שהם מתקפלים.

 

כיצד פותחים אוהלי פתיחה במהירות?

בין אם פותחים את האוהל בשטח ובין אם על ריצוף ישר, אין צורך ביתדות, פטישים, קיבועים, תומכים וכיוצא בזה. גם אין צורך להשחיל את מוטות האוהל כיוון שהן מושחלות מראש. הדרך הפשוטה והמהירה היא לפתוח את האוהל על ידי יישור המוטות ובקליק אחד והוא נפתח. על מנת לקפל אותו עושים את ההיפך. כלומר, מקפלים את המוטות. זוהי דרך חלקה ומהירה ללא השחלה, ללא חיפוש פתחי ההשחלה, ללא קיבוע בקרקע וללא הוצאת אנרגיה מיותרת.

 

מה היתרונות של אוהלי פתיחה?

מעבר לכך שאוהלי פתיחה מוקמים ב-2 דקות וללא מאמץ, ניתן למקם אותם בכל מקום ובכל רגע. נניח ואתם יוצאים לטיול ומתכננים בסוף המסלול להקים את האוהל ולפתע מתחיל גשם, מייד מוציאים את האוהל, פותחים ומקבלים מכסה מהגשם. במידה ואתם שוכרים אוהל פתיחה לטיול שנתי ורוצים שכל הילדים ילונו באותו מתחם, תוכלו זמן קצר לפני הלינה לפתוח את האוהל ולהכניס אליו את הילדים. האוהל משמש כמו חדר ומתאים לשימושים רבים כמו חיסונים המוניים של קופות החולים, הצללה לקייטנות וכד'. הסיבה לכך היא היתרון הבולט שלו שלא צריך להפעיל מחשבה לא בפתיחה ולא בסגירה בשלו והכל נעשה במהירות.

 

אוהל פתיחה מרווח ומאוורר

ישנן משפחות שיוצאות לטיולי שטח ומעדיפות להשכיר אוהלי פתיחה משותפים וכך לחסוך בעלויות של קניית אוהלים או לינה בחאנים השונים. האוהלים מרווחים דיים כדי להכיל מספר משפחות בהתאם לגודל אותו בוחרים. כשבוחרים אוהל פתיחה יש לקחת בחשבון שתצטרכו להניח בו גם ציוד כמו: שקי שינה, תיקים ולכן חשוב להקפיד על הגודל הנכון. לאוהל פתיחה יש גם פתחי אוורור מכמה כיוונים, למעלה ובצדדים, כאשר פתח אחד גדול יותר. בעונת הקיץ זהו אלמנט חשוב בעיקר בלילה חם. לעומת זאת כאשר מזג האוויר קריר ניתן לסגור את הפתחים ולהשאיר פתח אחד קטן לאוורור.

 

מתחם סגור

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים