מהי הדרך הטובה ביותר לשבור קירות בטון?

הבטון הוא חומר חזק ועמיד שיעיל מאוד לבנייה של קירות, רצפות ועוד. תהליך ההריסה של מבני הבטון מורכב וקשה יותר בהשוואה להריסת מבנים אחרים משום שהוא חומר חזק ועמיד יותר. לפיכך, כאשר רוצים לשבור קירות בטון עבור שיפוצים יש להקפיד לבצע את התהליך בצורה הטובה ביותר, בעזרת אנשי מקצוע שמומחים בתחום. קיימות שתי דרכים יעילות לשבירת קירות בטון.

 

שבירת הבטון בעזרת הפעלת כוח

האפשרות הראשונה לשבירת קיר בטון היא שבירה של הקיר בעזרת הפעלת כוח. ניתן לשבור קיר בדרך זו בעזרת אמצעים שונים כגון: פטישים גדולים, פטישי אוויר, טרקטורים ועוד. דרך זו מתאימה רק למקרים ספציפיים כגון שבירת בטון דק במיוחד, או הריסת מבנה. קיימים חסרונות רבים בשימוש בדרך הזו:

 

סכנת המבנה:

כאשר שוברים את הבטון בעזרת הפעלת כוח מסתכנים בהריסת המבנה בגלל הרעד והזעזוע שמגיע עם השבירה.

 

חוסר שליטה:

כאשר שוברים את הקיר בעזרת כוח, קשה לשלוט בתהליך ולכן שבירת קיר בדרך זו עלולה ליצור סדקים ולשבור בצורה לא מדויקת.

 

קושי:

דרך זו קשה יותר מניסור קיר הבטון ולוקחת זמן רב יותר. קירות בטון הם קירות חזקים מאוד ולכן נדרש להפעיל כוח חזק במיוחד על מנת לשבור אותם.

 

ניסור קיר בטון על ידי יהלום

הדרך השנייה לשבירת קירות בטון היא ניסור קיר הבטון בעזרת חברת ניסור בטון מקצועית. שיטה זו היא שיטה יעילה מאוד שמאפשרת חיתוך של הבטון בעזרת מסור יהלום בצורה פשוטה ומהירה. לשיטה זו יש יתרונות רבים לרבות: חיתוך מדויק של הבטון, מניעת נזקים ומהירות.

 

מהן הסכנות בשבירת קיר בטון?

שבירת קירות בטון היא תהליך מורכב ומסוכן. כאשר מבצעים את שבירת הקיר באופן שגוי, עלולות להיווצר בעיות ותקלות רבות. לפיכך, אנו ממליצים לכם לקרוא את רשימת הסכנות הבאה, ולוודא שתהליך שבירת הקיר מתבצע באופן ראוי בלי להסתכן באחת מהסכנות הבאות:

 

שבירת קיר תומך:

טרם תחילת תהליך השבירה, עליכם לוודא שקיר הבטון אינו קיר תומך. שבירת קיר תומך היא שבירה מסוכנת מאוד שעלולה לגרום לנזקים וקריסה של כל המבנה.

 

זעזוע של המבנה:

מומלץ להשתמש בכלי עבודה עם פונקציית אל רטט שתמנע זעזוע של המבנה.

 

פגיעה בתשתיות:

חובה לבדוק שאין בקירות הבטון תשתיות חשובות וחיוניות. פגיעה בתשתיות עלולה להיות מסוכנת ומשמעותית ולכן אסור בהחלט לשבור קיר בטון לפני בדיקה זו.

 

כלי עבודה:

אנו ממליצים לכם להעסיק חברה מקצועית שתשבור עבורכם את קיר הבטון. שבירת קיר בטון באופן עצמאי עלולה להיות מסוכנת משום שהיא מערבת שימוש בכלי עבודה מסוכנים וחזקים.

פינוי הפסולת: לאחר סיום התהליך, חובה לפנות את הפסולת וכך למנוע תקלות מיותרות.

לסיכום, מומלץ לבחור בניסור קיר הבטון על ידי חברה מקצועית ומנוסה עבור שבירת קיר הבטון שלכם. דרך זו היא פחות מסוכנת וקשה, אך גם היא עלולה להיות מסוכנת ולגרום לנזק במבנה ולכן יש להימנע מסכנות ולוודא שניתן לשבור את הקיר בצורה בטוחה.

 

איש מקצוע

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים