טבעות אירוסין יקרות

מעמד האירוסין הוא אולי אחד מצבים המשמחים ביותר שאדם עשוי לעבור בחייו. יש רבים הטוענים, שמבחינות רבות המעמד הזה עשוי להיות מרגש הרבה יותר מטקס הנישואין עצמו. זאת בעיקר בגלל מימד הראשוניות המיוחס לאירוסין, ולהתרגשות הכרוכה בידיעה שבן או בת הזוג המיועדים, אכן הסכימו למסד את היחסים ולהקים משפחה חדשה בישראל. בדרך כלל. מלווה הטקס עצמו בהענקת טבעות אירוסין יקרות כמו באתר דיימונד פקטורי העוברות מאחד מבן זוג אחד לבן הזוג האחר. לרוב, הבעל המיועד הוא המעניק את טבעת האירוסין לזוגתו המיועדת. אבל בעידן המודרני קורה לא אחת שבני הזוג מחליפים תשורות, ושניהם מקבלים טבעות אירוסין. מה המשמעות של טבעת האירוסין? כיצד קורה שדווקא טבעת הנישואין, שהיא לכאורה משמעותית יותר לשני בני הזוג, היא לעיתים מזומנות הפחות מעוצבת ולרוב גם פחות יקרה מטבעת האירוסין? הנכן ניתן לרכוש טבעות אירוסים באיכות גבוהה ובעיצוב ייחודי?

זוג טבעות

טבעת אירוסין והמשמעות שלה

טבעת האירוסין היא התכשיט המגלם בתוכו את ההבטחה הגדולה של בן הזוג המבקש להיות מאורס, לבת הזוג המיועדת לו. אף שמדובר במעמד מרגש, שלרוב מלווה בחגיגה רבתי של בני המשפחות משני הצדדים, הרי שלמעשה מדובר בחוזה לכל דבר ועניין בין בני הזוג. לכאורה החוזה פשוט – אהבה, נאמנות, חיים משותפים ודאגה לבן או לבת הזוג. זאת, תמורת ביטחון כלכלי ושיתוף פעולה במטרה לשפר את המצב הכלכלי בהתמדה. ככלל, חתונה היא סוג של חוזה בין שני בני זוג. הטקסים הדתיים והילולת החתונה, מוסיפים לה נופך חברתי ואווירה של קדושה. הטקסים גם מדגישים את העוצמה והחוזק של ההסכם ומוסיפים עוד מגבלה בפני אחד מבני הזוג שירצה, אם ירצה חלילה להפר את ההסכם.

מדוע טבעות אירוסין יקרות יותר מטבעות נישואין

על פי ההלכה, ועל פי קביעת רבנים, טבעת הנישואין חייבת לעמוד באמות מידה מסוימות, שאם לא כן היא לא תוכל לשמש כלי עזר במימוש טקס הנישואין. אחד הכללים גורס שהבעת חייבת להירכש על ידי הגבר, בכספו הוא, ולא להינתן לו כמתנה עם זאת, במהלך הטקס שואל הרב את העדים, אם הם מסכימים שהטבעת שניתנה לכלה שווה לפחות פרוטה. המשמעות היא שעדיף טבעת זולה שנרכשה בכספו של הבעל, ולא טבעת נישואין יקרה שניתנה לו במתנה. כלל הלכתי נוסף גורס שאסור שהטבעת תכיל יהלומים, או כל חלק נוסף המתווסף אליה. זאת, הן מפאת החשש שהטבעת תיפגע והיהלום ייפול, והן מפאת החשש שהיהלום לא יהיה איכותי, ותהיה בכך משום הטעייה של מקבלת הטבעת, שהיא על פי ההלכה האישה.

אם טבעות אירוסים יקרות מעניינות אותך, ואם יש ברצונך לרכוש טבעת איכותית, עשירה ויקרה עבור אשתך לעתיד, אתה במקום הנכון. כדאי ליצור קשר כבר כעת והמקצוענים  של DIAMOND FACTORY יסייעו לך למצוא את הטבעת המתאימה ביותר עבור הארוסה המאושרת, הן מבחינת הנראות והן מכל הבחינות האחרות.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים