איזו נבחרת היא המעוטרת ביותר בכל הזמנים בכדורגל?

ענף הכדורגל הוא, ככל הנראה, ענף הספורט הפופולרי ביותר בעולם, ובצדק. אין תחושה טובה יותר מהכנסת שער בשביל הקבוצה שלכם ושריקת הסיום שמאשרת את הניצחון של הקבוצה שאתם אוהדים. אחת הסיבות המרכזיות לפופולריות של הכדורגל היא, הנבחרות הלאומיות המייצגות את המדינה שלהן בתחום.

אף אחד לא יכול להתווכח בנושא זה, אין כמו לייצג את המדינה שלך ולכבוש שער מנצח בשביל הקבוצה שלך. במהלך היסטורית הכדורגל היו המון נבחרות חזקות, אבל מי היא הנבחרת המעוטרת ביותר מכל שאר הנבחרות? מי היא הנבחרת העולה על כל שאר הנבחרות בכל ההישגים והתארים בהיסטוריה שלה? כל הפרטים כאן. אבל רגע לפני, אנחנו רוצים להזכיר לכם, בחנות https://milmanltd.co.il תוכלו לרכוש גביעים לכדורגל, גביעים לכדורסל, מדליות עם חריטה שמית, מדליות עם הקדשה אישית ועוד. כעת, בואו נעבור לדבר על מה שהתכנסנו כאן עבורו:

 

המונדיאל, אליפות אירופה בכדורגל והקופה אמריקה

כשאנחנו מדברים על נבחרות לאומיות בכדורגל, הדבר הראשון שעולה לראשנו הוא, ככל הנראה, המונדיאל. המונדיאל הוא טורניר הכדורגל החשוב והגדול ביותר בעולם, בו מתמודדות 32 נבחרות לאומיות, המתחרות על זכייה בגביע העולם המוענק בסופו של הטורניר.

המונדיאל הראשון התקיים בשנת 1930 (בו זכתה נבחרת אורוגואי), ומאז הוא מתקיים כל ארבע שנים. האלופה הנוכחית של המונדיאל היא נבחרת צרפת, שזכתה והניפה את גביע העולם במונדיאל שהתרחש בקיץ של שנת 2018 ברוסיה. עם כל הכבוד לצרפת, שזכתה בתואר פעמיים ביחד עם ארגנטינה, שיא הזכיות במונדיאל שייך לברזיל. ברזיל זכתה במונדיאל חמש פעמיים, ובנוסף לכך היא הנבחרת היחידה שהשתתפה בכל המונדיאלים, מ 1930 עד ל 2018.

 

הטורניר הגדול ביותר בכדורגל

המונדיאל הוא הטורניר הגדול ביותר בכדורגל, אבל הוא לא הטורניר הגדול היחיד. אליפות אירופה בכדורגל או בשמו הקצר- היורו הוא טורניר נבחרות לאומיות בכדורגל, הכולל רק את המדינות בתחום אירופה וסביבתה. האליפות הראשונה נערכה לראשונה ב 1960 ומאז מתקיימת פעם בארבע שנים ובדומה למונדיאל.

האלופה הנוכחית של היורו היא פורטוגל, שזכתה בטורניר ב 2016, ושיאנית הזכיות ביורו היא ספרד ביחד עם נבחרת גרמניה, שזכו ביורו 3 פעמיים, זה בנוסף ל 4 מונדיאלים לזכותם. נבחרת גרמניה השתתפה ביורו 12 פעמיים וזכתה בו 3 פעמים, ונבחרת ספרד השתתפה ביורו 10 פעמיים וזכתה 3 פעמיים, יחס יותר טוב משל נבחרת גרמניה.

בדומה לאירופה, גם למדינות אמירקה הדרומית יש טורניר משלהם. טורניר זה נקרא קופה אמריקה, המתקיים בפרקי זמן בלתי קבועים. הטורניר הראשון התקיים בשנת 1916 בו זכתה אורגוואי, שהיא גם שיאנית הזכיות עם 15 זכיות. מאחוריה נמצאת נבחרת ארגנטינה עם 14 זכיות, ובמקום השלישי נמצאת ברזיל עם 9 זכיות.

 

מי היא הנבחרת המדורגת במקום הראשון ומי היא הנבחרת המעוטרת ביותר?

אחרי שלמדנו על הטורנירים המרכזיים והחשובים ביותר בתחום הנבחרות הלאומיות, הגיע הזמן לקבוע מי היא הנבחרת המעוטרת ביותר מבין כל הנבחרות. ובכן, מבחינת תארים והישגים, הנבחרת המעוטרת ביותר היא נבחרת ברזיל, שזכתה במונדיאל 5 פעמים ובקופה אמריקה 9 פעמים.

לעומת זאת, הנבחרת המדורגת במקום הראשון בדירוג העולמי של פיפ"א, האחראית על תחום הכדורגל, היא דווקא נבחרת בלגיה. ברזיל, לצורך ההשוואה נמצאת במקום השלישי.

לסיכום, אפשר להגיד שהנבחרת המעוטרת ביותר בכל הזמנים בהיסטוריה היא ברזיל, אך הנבחרת החזקה ביותר בעלת התוצאות הטובות ביותר היא נבחרת בלגיה. כל הכבוד! נתראה בטורנירים הבאים!

 

מדליות מקומות ראשונים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים