איך יעוץ רילוקיישן יחסוך לכם כסף

אנחנו הישראלים מחליטים הרבה פעמים שיותר טוב לנו לעבור לגור בחו"ל מסיבות שונות: המיסים בארץ גבוהים, מחירי הדיור גבוהים, המדינה עצמה קטנה מידי וצפופה ולפעמים צריך גם קצת גיוון.

הבעיה המרכזית במעבר מגורים לחו"ל הוא העלות הגבוהה של המעבר עצמו וגם התשלומים למדינת ישראל על אף החיים בחו"ל.

אז איך מצליחים לעבור לגור בחו"ל מבלי להוציא הרבה מאוד כסף? ומדוע יעוץ רילוקיישן יכול לעזור לכם מאוד מהבחינה הכלכלית במעבר ?

 

מעבר לחו"ל – לא תמיד מבטל תושבות ישראלית

חשוב להבין כי בעת מעבר למגורים בחו"ל אדם תושב ישראל ימשיך להיחשב תושב ישראל אם לא יטפל בעניין. המשמעות הגדולה של להיות תושב בישראל מביאה עמה הרבה מאוד חובות על התושב למדינת ישראל.

אותם החובות הם כמעט כולם חובות כלכליים. מדובר בחובות למס הכנסה והן בחובות לביטוח לאומי. על המתנייד לשלם מיסים למס הכנסה והן תשלומי ביטוח לאומי כאילו שהוא בעצמו מתגורר בארץ ישראל. על מנת שיצליח אדם לא לשלם את התשלומים למדינת ישראל בעקבות כך שעבר לחו"ל, עליו לבטל את התושבות הישראלית שלו.

יש לזכור כי התושבות הישראלית אינה מתבטלת באופן אוטומטי בעת המעבר לחו"ל. ישנם מספר תנאים מרכזיים שיש לעמוד בהם על מנת לקבל את ביטול התושבות הישראלית :

#יש לעבור את תקופת השהייה המותרת מחוץ לישראל לקבלת ביטול תושבות – חלה חובה על אדם שמבצע רילוקיישן ורוצה לבטל תושבות, לעבור לחו"ל ליותר משלוש שנים. חשוב לזכור כי בחצי השנה הראשונה שבה עובר אדם לחו"ל ( לא משנה לאיזה פרק זמן ) הוא תמיד ייחשב תושב ישראל.

# יש לעבור את מבחן מרכז החיים – במבחן זה קיימים חמישה פרמטרים מרכזיים שעל פיהם נבחן אורח חייו של האדם העובר לחו"ל. בין היתר נבחנות הכנסותיו, הוצאותיו, האינטרסים הכלכליים שלו ובעצם כל מה שקשור למקום מגוריו החדש ולמעברו לחו"ל.

ולכן יש להגיש בקשה מסודרת ולבחור יעוץ מקצועי שיוכל לעבוד לפי שלבים ספציפיים ולהצליח לעזור לכם לבטל את התושבות הישראלית.

 

מה כולל יעוץ רילוקיישן מקצועי ?

היעוץ המקצועי הוא שירות קריטי ביותר למעבר שלכם לחו"ל. ביעוץ המקצועי תוכלו לקבל חוות דעת כנה ומדויקת שתאפשר לכם להתמודד עם הנטל הכלכלי שבמעבר לחו"ל בצורה טובה יותר. העניין המרכזי שבו יעזור לכם יעוץ מקצועי בנוגע לרילוקיישן, הוא חסכון בכסף מיותר שתאלצו לשלם או בעצם ביטול תושבות ישראלית.

ביעוץ המקצועי תעברו מספר שלבים שבהם יסבירו לכם איך תוכלו להצליח לבטל את התושבות הישראלית שלכם. יעוץ מקצועי בדרך כלל לוקח מספר פגישות בהם אתם והיועץ שנבחר לכם דנים על אילו תנאים אתם עומדים ובאיזה מצב אתם מבחינת מבחני מרכז החיים שתאלצו לעבור בכדי לבטל את התושבות הישראלית.

 

זכרו

אם תרצו לחסוך מספיר כסף בתהליך, יעוץ רילוקיישן מקצועי יוכל בהחלט לעזור לכם להגיע למטרה, בהצלחה !

 

מחשבון

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים