שטיחים שלא יגרמו לכם לפשוט רגל

שטיחים הם אלמנטים דקורטיביים הנחוצים לבתים רבים גם מבחינה פרקטית. יחד עם זאת, שטחים איכותיים יכולים להיות מאוד יקרים אם לא רוכשים אותם במקום הנכון. כאן תקבלו מידע על שטיחים שלא יגרמו לכם לפשוט רגל.

 

לשדרג את הבית בשטיחים חדשים

לא פעם אנחנו מחפשים לערוך שינויים עיצוביים בבית במקום לשפץ אותו. ניתן לעשות זאת באמצעות צביעה מחודשת של הקירות, הדבקת טפטים, רכישת פרטי ריהוט חדשים או הוספת אלמנטים עיצוביים שישפרו את הנראות של הבית. כשבוחרים אלמנטים עיצוביים חשוב שהם גם יהיו פונקציונאליים.

כלומר, שהמשפחה המתגוררת בבית תפיק מהם את המיטב מבחינת הנוחות והיעילות. כאן נכנסים לתמונה השטיחים. מצד אחד הם פריטים דקורטיביים שישנו את נראות הבית ומצד שני הם נוחים ושימושיים. בחנות המקוונת של קרפטים תוכלו להשיג שטיחים איכותיים מכל הסוגים, הגדלים, הצבעים והצורות.

 

היכן למצוא שטיחים בזול?

אחד מהפקטורים המשפיעים על בחירת השטיחים הוא המחיר. מאחר ושדרוג הבית כולל אלמנטים נוספים צריך לתקצב בדיוק כמה נשקיע על צביעת הקירות וכמה נשקיע על חידוש חדר האמבטיה, חדר השינה או הסלון מבחינת אבזור. לכן, צריך למצוא דרך שתוזיל את העלויות ועדיין שהאלמנטים יהיו איכותיים ועמידים.

הסוד לרכישת שטיחים זולים הוא לרכוש אותם ישירות מהיבואן באינטרנט. אם פעם היינו מכתתים רגליים בין חנויות השטיחים ומקבלים מחירים גבוהים מהמשווקים, כיום ניתן למצוא באינטרנט חנויות מקוונות לרכישת שטיחים איכותיים בזול ולקבל אותם במשלוח עד הבית.

 

כיצד מורכב מחיר השטיח?

מחיר השטיח מורכב בעיקר מהסוג שלו, חומרי הגלם והעיצוב. ישנה גם השפעה על כך האם השטיח ארוג בעבודת יד או בעיצוב מכני. כמובן ששטיחים בעבודת יד יהיו יקרים יותר מהשטיחים הסינתטיים המיוצרים במפעל. לפרמטרים אלו תוסיפו את עלות שרשרת הספקים.

כלומר, השטיח המיוצר נמכר ליבואנים שמוכרים אותם למשווקים וככל שהשרשרת ארוכה יותר, כך כל גורם מוסיף עוד כסף על מנת להרוויח. בנוסף, יש גם עלות על המשלוח או ההובלה, התקנת השטיח אם מדובר על שטיחים מקיר לקיר ועלויות תחזוקה וניקוי.

 

אילו שטיחים נחשבים לזולים יותר?

השאיפה הראשונית לבחירת שטיחים היא שהם יהיו איכותיים ועמידים לאורך שנים כדי לא להחליפם בתדירות גבוהה. לכך מתווספים אלמנטים של דקורטיביות, טקסטורות, מרקמים וגודל. חשוב לדעת ששטיח איכותי נמדד על פי צפיפות החומר. כלומר, מדובר על קשרים למטר רבוע. ככל שהצפיפות גבוהה יותר, כך השטיח יהיה חזק יותר ומחירו יקר יותר.

קבוצת שטיחי השאגי נחשבת לשטיחים איכותיים וזולים יותר. אלו שטיחים אירופאיים סינתטיים ללא צמר טבעי שיכול להזיק לאנשים אלרגיים. התחזוקה שלהם נוחה והעיצובים שלהם יכולים להתאים לכל חדרי הבית. לסיכום, שטיחים קונים רק מהיבואן לאחר השוואת מחירים ואיכויות. ככל שמדובר ביבואן בעל אמינות תדעו שהשטיחים שרכשתם טובים ובמחירים משתלמים.

שטיחים

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים