גג הוא לא מקום רק לדוד שמש – רעיונות לריהוט הגג

עד לאחרונה, גגות רבים בישראל נותרו מיותמים לאורך כל השנה, והשקט שבהם הופר רק מידי פעם, כשטכנאי כזה או אחר בא לתקן תקלה באחד מדודי השמש או באחד מהלוחות הסולריים. לאחרונה מגמה זאת הולכת ומשתנה שכן יותר ויותר ישראלים מגלים את השימושים הרבים שניתן לעשות בגג. הכתבה הבאה תסביר לכם כיצד להפוך את גג הבניין למקום שהות נעים ומהנה.

 

האפשרות הקלאסית – פינת זולה

כמעט לכל ישראלי יצא לבלות אחר צהרים נעים על פינת זולה בגג גבוה, המשקיף על כל הנוף מסביב. בהתאם לכך רובכם בוודאי תסכימו שמדובר בחוויה מהנה למדי, ועל כן, כל פעם שאנו נתקלים בפיסת גג פנויה, ישר עולה הרעיון של שדרוג כל השטח הריק והקמה של פינת זולה כיפית.

כדי להקים פינת זולה מוצלחת, דאגו למערכות ישיבה נמוכות ועמידות בפני פגעי מזג האוויר, הוסיפו שולחן סלון נמוך באמצע ועטרו את הגג במגוון רחב של עציצים הצמאים לשמש מרובה. כמו כן, במידה ואתם מעוניינים לשבת בפינת הזולה ביום, דאגו מראש לפתרונות הצללה, ואם בלילה, ארגנו תאורה מתאימה.

 

האפשרות הסולידית – פינה לארוחת בוקר

אין כמו לפתוח את הבוקר עם קפה ומאפה באוויר הפתוח, על גג שמשקיף לנוף מרהיב. על מנת שתוכלו לפתוח לפחות בוקר אחד בשבוע בצורה כזאת, אין צורך לדאוג לריהוט רב מידי, הצטיידו בשולחן עגול קטן ושני כסאות נוחים. גם במקרה הזה, מומלץ לקשט את הפינה בעציצים שיצרו אווירה נעימה.

 

האפשרות העכשווית – גינה הידרופונית

מדובר באפשרות עכשווית וגם קהילתית למדי, שכן בשנים האחרונות עולה המודעות להשפעה החיובית הנרחבת שיש לתזונה בריאה ממקורות קהילתיים ולהשפעה החיובית שיש בשהייה בטבע, מתחת לכיפת השמיים, תוך כדי עבודה על פרויקט מהנה עם אנשים מסביבתכם הקרובה.

כדי שיהיה לכם ולשכנים שלכם מקום לנוח מסשנים משותפים של גינון על הגג, דאגו לאבזר את הגג בפינות ישיבה כדוגמת כורסאות וספות וכסאות. כמו כן,  הוסיפו פתרונות הצללה ותאורה במקומות חשוכים או מוארים מידי.

 

האפשרות המפנקת – פינת שיזוף

למרות שבעשרות השנים האחרונות שיזוף נתפס כהרגל מגונה למדי אשר עשוי להזיק לבריאות, בשנים האחרונות התחדדה ההבנה שעל אף שיש להיזהר בעת החשיפה לשמש, עדיין חשוב להיחשף לשמש בצורה מבוקרת, שכן החשיפה לשמש חיונית להליך היווצרותם של ויטמינים מסוימים בגוף וחיונית לשמירה על הבריאות הנפשית.

דאגו אם כן למיטות שיזוף או כיסאות נמוכים ומלאו את חלל הגג בשלל שמשיות צבעוניות ועציצים מגוונים שיהפכו את חווית השיזוף לחוויה מהנה במיוחד.

בין אם אתם מחפשים רהיטים איכותיים לגג הבית או הבניין שלכם, לחצר הבית או לסלון וחדר השינה, היכנסו לחנות של הבית של עידה ומצאו שם מבחר רחב של פריטי ריהוט מיוחדים שיהפכו כל חלל למקום שתרצו להוסיף ולשהות בו.

האפשרות העכשווית - גינה הידרופונית

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים