קינוחים אישיים לאירועים

מארגנים אירוע בקרוב? באמצעות טיפים קלים ליישום אותם נעניק לכם במאמר הבא תוכלו לספק לאורחים שלכם קינוחים אישיים וטעימים במיוחד.

קינוח אישי לאירוע –חוויה ייחודית

ענף האירועים ובפרט אירועים עסקיים או אינטימיים הם אבן יסוד בתרבות הישראלית, אשר כידוע הינה תרבות אשר מקדשת את תרבות האירוח והקולינריה. משום כך, הפקה של אירוע – בין אם מדובר באירוע קטן, בינוני או גדול מחייבת חשיבת עומק על אלמנטים ייחודים אותם נעניק לאורחים שלנו,ובייחוד בכל הקשור לקינוחים, כחלק מן העובדה כי מדובר בחלק שיא מהותי של כל אירוע. אחד הטרנדים הבולטים של השנים האחרונות באגף הקינוחים הוא ללא ספק הגשה של קינוחים אישיים לאירועים, כאשר ניתנת אפשרות לכל אורח לבחור בעצמו את הקינוח האהוב עליו או לקחת מספר קינוחים במקביל, כאוות רצונו. אם אתם מארגנים בקרוב אירוע ומתלבטים לגבי הקונספט, אין כל ספק כי הגשה באופן כזה תאפשר לכם לפנק את האורחים שלכם ולהעניק להם חוויה כיפית במיוחד. מהם הקינוחים הטובים ביותר אותם תוכלו לספק לאורחים? להלן מספר טיפים אשר יאפשרו לכם לארח כמו אלופים.

צלחות קינוח ייחודי

הצעות לקינוחים אישים לאירועים

על מנת להעניק מגוון לאורחים שלכם, מומלץ לתכנן קינוחים אישים ממגוון סוגים: שוקולדים, פרווה, קינוחים אישים לילדים וכן קינוחים משודרגים אשר קיבלו טוויסט, לצורך אלמנט ההפתעה של האורחים שלנו. קינוח כזה הוא משלוח סושי פירות בתל אביב אשר יאפשר לכם לספק לאורחים שלכם קינוח אישי בדמות סושי אשר עשוי כולו מפירות העונה, במגוון של טעמים וסוגים. מדובר בקינוח מושלם אשר משלב בין שתי אהבות גדולות: עולם הבריאות המגיע מהפירות וכן המטבח היפני אשר זוכה לאהדה ציבורית גדולה, כאשר הסושי עצמו נחשב מזה שנים רבות למאכל האהוב ביותר על הישראלים, כמו גם על ילדים. בנוסף, תוכלו לבצע הזמנה של משלוח מגשי פירות בתל אביב בכדי לשלב לא רק סושי פירות חתוך אלא גם פירות טריים אותם כל אורח יכול לקחת, ובכך לשלב את הפירות בתוך מארג עשיר של קינוחים אישים בדמות סופלה, עוגיות בראוניז וכן סושי פירות ופירות טריים כמו פירות יוקרתיים אשר מוגש לאורחים  במסגרת של קינוח אישי.

הזמנת משלוח מגשי פירות – הכירו את חברת פריגנך

חברת פריגנך הינה חברה מובילה בתחומה אשר מספקת משלוח סלסלת פירות בתל אביב ובכל רחבי הארץ בהתאמה אישית. נציגי החברה ישמחו לעמוד לרשותכם בכל עת בכדי לספק בעבורכם את המשלוח המושלם המותאם לאירוע שלכם, בין אם מדובר באירוע עסקי או פרטי. לקבלת פרטים נוספים וביצוע הזמנה, היכנסו לאתר הרשמי של חברת פריגנך, השאירו פרטים בתיבת "יצירת קשר" ונציג ישוב אליכם בהקדם.

10% הנחה לרוכשים המגיעים מאתר זה. למימוש ההטבה הזינו את קוד הקופון 10preoff במעמד התשלום.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים