צ'ק ליסט לארגון טיול לחברה

טיול חברה הוא הזדמנות מעולה לגבש את העובדים, לחזק את המעורבות שלהם ובעיקר לרענן את השגרה.

אבל איך עושים את זה בצורה נכונה וכיצד דואגים שכולם יגיעו עם ראש פתוח לחוויות חדשות? הנה רשימת ההכנות המלאה

הכנה מוקדמת יכולה לשדרג כל סוג של טיול חברה. כיום טיולים כאלה נערכים בתדירות גבוהה בכל רחבי העולם, כי מבחינת המעסיק מדובר על הוצאה מוכרת ומשתלמת. מלבד דיווח על עלות הטיול כהוצאה מוכרת לצורך קיזוז חבות המס, אפשר להשיג ממנו יתרונות שונים עבור העובדים.

 

היתרונות של טיול חברה

בטווח הקצר, טיול חברה גורם לעובדים להרגיש מחויבים יותר והתפוקה שלהם גם בדרך כלל משתפרת. בטווח הארוך, הטיול מגבש בין העובדים והוא משפר את המוניטין של החברה כמקום שכיף לעבוד בו. בנוסף, נציגי חברות יכולים להשתמש בשירות כמו של טראפיק הסעות כדי להסיר מעצמן את כל מה שנוגע לטיפול בנושא התחבורה.

 

למה להשתמש בשירות הסעות?

יצירת קשר עם חברת הסעות היא הסעיף הראשון בכל צ'ק ליסט לארגון הטיול. קודם כל, חברת הסעות מחזיקה בצי רכבים מגוון ולכן אפשר להתייעץ איתה לגבי הרכב המתאים למספר העובדים שאישרו הגעה. בנוסף, דרך חברת הסעות אפשר לתכנן טיול עם נקודות איסוף והורדה וכך לחסוך זמן ומאמץ גם עבור המעסיק וגם עבור העובדים.

לשם השוואה, האלטרנטיבה של שימוש בחברת הסעות היא לדרוש מהעובדים להגיע ברכב פרטי או בתחבורה ציבורית. אלו כמובן אפשרויות מאוד לא אטרקטיביות, שפוגעות בחוויה ובטיול. חוץ מזה, עובדים שמגיעים לטיול חברה בנפרד לא נהנים מחוויית הגיבוש שיש ברכבי ההסעות.

 

איפה כדאי לערוך את הטיול?

הסעיף הבא בצ'ק ליסט לארגון טיול חברה הוא לבחור את היעד המתאים. ישראל למשל היא מדינה קטנה מאוד שבה אפשר לערוך טיולי חברה מצפון ועד דרום, אבל לא בטוח שכל מזג אוויר יתאים לזה. אז מלבד עונות השנה, כדאי להביא בחשבון את הגיל הממוצע של העובדים ואת הטעם האישי שלהם.

אפשר למשל לערוך סקר קצר בין עובדי החברה ולשאול אותם איפה הם רוצים לטייל. לחילופין, נציגי מחלקות משאבי אנוש יכולים לקבל המלצות מקולגות או מחברות אחרות. במקביל, כדאי להתייעץ עם נציגי טראפיק הסעות כדי לוודא שרכב ההסעות מסוגל להגיע לכל יעד במסלול.

 

כמה עולה להפיק טיול לחברה?

הסעיף האחרון בארגון טיול לחברה כולל בתוכו את התקציב. התקציב משמעותי בטיול כזה, כי הוא קובע למשל כמה אטרקציות ישולבו במסלול, איזה סוג של תפריט אוכל יוצע עבור העובדים ומה יהיו הפעילויות.

אז אם רוצים לעמוד במסגרת התקציב, צריך לחשוב על טיול שמתאים להיקף הפעילות של החברה ולמספר העובדים שיש בה. לאחר מכן, כל שנותר הוא למסור לעובדים פרטים על התאריך והשעה.

 

רכב שרות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים