פרסום TikTok לעסקים קטנים

בתקופה האחרונה אנו עדים להתעניינות רבה בפרסומי טיקטוק שעולה מצד בעלי עסקים קטנים. מספר הפניות הרב שקיבלנו בשבוע שעבר, גרמה לנו להבין כי עלינו להוציא מדריך מקיף בנושא שיציג בפני כל דורש את האינפורמציה החיונית בכל הנוגע לפרסומים בפלטפורמה המבוקשת. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות יחד, מקרוב, את כל הפרטים שרציתם לדעת בנושא.

 

תכירו את טיקטוק – פלטפורמת השיווק האיכותית

אם שמעתם על הטיקטוק, אבל טרם נחשפתם אל האפליקציה פנים מול פנים, עליכם לדעת כי מדובר במדיה חברתית שמאפשרת למשתמשים שלה ליצור כל מיני סרטונים קצרצרים. סרטונים אלו יכולים לעלות בסופו של דבר גם בפלטפורמות אחרות, כמו למשל, פייסבוק ואינסטגרם. מי שבדקו את הנושא, יודעים כי יש חשיפה גבוהה הרבה יותר בטיקטוק מאשר בשאר הרשתות החברתיות.

מדובר במידע חיוני שעליכם להכיר בו, כדי שתבינו שמדובר בפלטפורמה מומלצת לפרסום, במיוחד עבור עסקים קטנים. חשוב לנו לתווך לכם את היתרונות של הפרסום באפליקציה עבור בעלי עסקים קטנים. לכן, החלטנו לרכז בפניכם 2 יתרונות עיקריים שיוצגו בפניכם ממש עכשיו.

טיק טוק

יתרון מספר 1 בפרסום בטיקטוק: פלטפורמה אינטראקטיבית

היתרון הראשון שאתם צריכים להכיר בטיקטוק נוגע לעובדה כי מדובר בפלטפורמה אינטראקטיבית. כלומר, זו לא עוד אפליקציה שמאפשרת לגולשים שלה לצפון בסרטונים שונים באופן פסיבי. מדובר במרחב עצום שמאפשר לשתף כל מיני סרטונים וגם להביא לאינטראקציות חברתיות עם אנשים אחרים שנמצאים באותו מרחב.

זו אחת הסיבות שגורמת לבעלי עסקים קטנים לבצע הליך של פרסום ממומן בטיקטוק. שכן, הם מבינים שהמודעה שלהם יכולה להגיע אל הרבה גולשים בו זמנית.

 

יתרון מספר 2 בפרסום בטיקטוק: קהל יעד רחב

היתרון השני נוגע לקהל היעד. רבים בוחרים לפרסם בטיקטוק בגלל שזה ידוע שיש באפליקציה מגוון רחב של קהלים. יש מי שאומרים שהטיקטוק שייך רק לצעירים, אך אנחנו כאן כדי ליידע אתכם שמדובר בטעות. הטיקטוק מושכת הרבה צעירים, אבל קהל היעד שלה מעורב מאוד ויש בה לא מעט מבוגרים. אתם יכולים לשאול את המומחים של אינסייט כדי לוודא את האינפורמציה הזו.

טיק טוק

פרסום בטיקטוק – איך עושים את זה?

אפשר לפרסם בקלות בטיקטוק. שכן, האפליקציה מאפשרת לכל מיני בעלי עסקים קטנים וגדולים ליצור מודעות שיציגו את המוצרים או את השירותים שהם מעניקים. המודעות הללו עשויות להיראות לכם כמו הרחבה של אסטרטגיית השיווק של העסק, בגלל שהן מספקות דרך נוספת להגיע אל קהל היעד שמתאים לעסק שלכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקוצר שאפשר לכם לקבל את כל האינפורמציה החשובה בנוגע לפרסום בטיקטוק עבור עסקים קטנים. בשלב זה יש בידיכם את הפרטים, כך שנותר לכם רק להוציא את הפרסום לאור ולראות את התוצאות. בהזדמנות זו, אנו רוצים להזמין אתכם להמשיך ולקרוא את המדריכים הבאים שלנו שיעסקו בפרסומים בפלטפורמות נוספות ברחבי הרשת.

פרסום ב-TikTok

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים