עץ או פלסטיק? כיצד בוחרים את ארונות האמבטיה?

בחירה של ארונות אמבטיה עשויה להיות מורכבת עבור רבים. שכן, יש מגוון רחב של עיצובים וחומרים שמביא לבלבול. יצאנו לבדוק את העניין באופן מעמיק עם מומחים מתחום העיצוב, כדי שנוכל להגיע יחד אתכם למסקנה חד משמעית בנוגע לבחירה נכונה של ארונות האמבטיה. הישארו אתנו ותגלו איך תוכלו לעשות זאת על הצד הטוב ביותר.

 

תכירו תחילה את המעצבים שסייעו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את הדרך לבחירה נכונה של ארונות האמבטיה, עליכם לדעת כי הסתייענו בגורמים חיצוניים שעוסקים בתחום העיצוב. מדובר ב – 3 מעצבים שמסייעים מידי יום ליחידים, זוגות ומשפחות למצוא את ארונות האמבטיה המתאימים ביותר לחדר האמבטיה שלהם.

הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בדף העסקי שלנו וציינו כי אנו עתידים להוציא מדריך בנושא. ביקשנו לקבל פניות מצד יודעי דבר והם כתבו שישמחו לקחת בזה חלק. זו ההזדמנות להודות להם על הסיוע. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להביא למודעות מבורכת בתחום.

 

עץ או פלסטיק? איך בוחרים את ארונות האמבטיה? השלב ה – 1

בשלב הראשון אתם צריכים לדעת שחשוב קודם כל שתבחרו בחנות שמציעה מגוון רחב של ארונות אמבטיה מומלצים שהם גם מעץ וגם מפלסטיק. שכן, אם תבחרו בסופו של דבר בעיצוב שכולל ארונות אמבטיה מעץ, אתם צריכים להיות בטוחים כי מדובר בעץ איכותי ועמיד. כזה שלא יתנפח או יתקלף לאחר כמה שנים. רק לאחר שתגיעו אל חנות כזו, תוכלו לעבור אל השלב ה – 2.

 

עץ או פלסטיק? איך בוחרים את ארונות האמבטיה? השלב ה – 2

בשלב זה, כשאתם נמצאים בחנות מומלצת או באתר של חנות כזו, אתם צריכים לעצור לרגע כדי להסתכל על חלל האמבטיה הקיים ולבדוק מהו המראה של הפריטים הקיימים, למשל:

  • האסלה
  • האמבטיה
  • המראה והמסגרת
  • המרצפות

תצלמו את החלל ואת הפריטים הללו ותשמרו את התמונות בנייד.

 

עץ או פלסטיק? איך בוחרים את ארונות האמבטיה? השלב ה – 3

בשלב זה, אתם צריכים להסתכל על התמונות שצילמתם אל מול המבחר שקיים בחנות המקוונת או הפיזית שבחרתם. תסתכלו היטב על החומרים והצבעים של החלל הקיים. שכן, הם אלו שיאפשרו לכם לבחור את הארון המתאים ביותר. אם יש לכם חדר אמבטיה בצבעים חמים וכהים, אתם צריכים לבחור בארון מעץ. אם יש לכם חדר אמבטיה עם צבעים קרים, אתם צריכים לבחור בארון פלסטיק שישתלב באופן הטוב ביותר עם הפריטים שמסביבו.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם 3 השלבים הנכונים לבחירה של ארונות אמבטיה. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, עליכם פשוט ליישם אותם ולהיות בטוחים שבסופו של דבר, אתם בוחרים בארונות איכותיים  וגם מתאימים מבחינת העיצוב. נאחל לכם בהזדמנות זו שתבחרו נכון, שיהיה בהצלחה!

חדר אמבטיה, ארונות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים