5  טיפים לעיסוי ארוטי מוצלח

בתקופה עתירה בחידושים טכנולוגיים המנתקים אותנו זה מזה, נדמה שאנחנו מאותגרים ומתקשים לבלות זמן רומנטי מוחלט עם בן\ בת הזוג.

תארו לכם ערב שלם שכולו שלכם, בו אתם מתנתקים מהטלפונים הניידים ומתמסרים זה לזו, תוך עיסוי ארוטי מוצלח ומפנק.

עיסויים ארוטיים בין בני זוג יכולים לאחד ולקרב עד מאוד, הם מאוד אינטימיים ושונים מעיסוי שמקבלים ממעסה זר.

כשהמעסה הוא הפרטנר שלנו לחיים, העיסוי הופך לרגשי ועמוק יותר ואיך לא, גם ארוטי.

לפניכם 5 טיפים לעיסוי ארוטי מוצלח.

 

טיפ מספר 1- הכינו את החדר טרם העיסוי הארוטי

בשביל לבצע עיסוי ארוטי מוצלח, לא מספיק להקפיד על טיב העיסוי, אלא צריך גם ליצור אווירה שתהיה לא פחות ממושלמת. החליטו על חדר שבו תבצעו את העיסוי ודאגו לסדר ולנקות אותו מראש. חשוב שהמיטה תהיה מאורגנת היטב, שהחלונות יהיו סגורים במידה כדי ליצור אווירה אינטימית (אם יש וילונות מה טוב) והשתדלו להוציא את הניידים או כל גורם מפריע מחוץ לגבולות החדר.

 

טיפ מס' 2- שירים ומנגינות

המוזיקה היא חלק בלתי נפרד מהעיסוי, מאחר והיא משרה אווירה נעימה ונינוחה ומאפשרת למעסה להתמסר לקצב. מומלץ לבחור במוזיקה נעימה ומרגיעה, כזו שכוללת מנגינות חרישיות ושלוות ולא חזקות מדי. כמו כן, כדאי להגיע עם פלייליסט שהכנתם מראש, כך שלא תצטרכו להתעסק כל פעם מחדש בהחלפת השירים.

 

טיפ מס' 3- שימוש בחומרים המגבירים את החשק המיני

עיסוי ארוטי גורם לרוחות להתלהט ומעלה את החשק המיני תוך דקות בודדות, אולם כשם שמתרחשים דברים לא צפויים- כך יכולות לפקוד את הגבר באותו הרגע כל מני בעיות, אשר פוגעות בתפקוד המיני שלו. כדי להימנע מראש מבעיות אונות פוטנציאליות ברגע המיוחד הזה, מומלץ להצטייד בחומרים טבעיים שמטפלים באונות של הגבר מבעוד מועד. השימוש בחומרים האלו יבטיח חשק מיני עז ואון גברי מקסימלי. על החומרים האלו תוכלו לקרוא באתר הבא https://www.tevapleasure.co.il .

 

טיפ מס' 4- הדליקו נרות ריחניים

כחלק מהאווירה המיוחדת שמנסים לייצר בחדר, חשוב לצייד אותו בהרבה נרות דולקים. הנרות הם הכרחיים לחוויה הכוללת של העיסוי הארוטי, מאחר והם משרים אווירה רומנטית ומסתורית בחלל. חשוב למקם אותם במיקום אסטרטגי, כך שייצרו אווירה מפתה וזוהרת. הריח של הנרות מוסיף ארומה נעימה לחלל החדר, וככה נוצר שילוב בין כל החושים- צבעים עזים שנקלטים בעין לצד ריחות נוגים ורומנטיים.

 

טיפ מס' 5- סוג השמן הנבחר לעיסוי הארוטי

ישנם הרבה סוגים של שמנים לעיסוי. חשוב לבחור בשמן עיסוי שמעביר למי שמקבל את העיסוי את האנרגיות והאווירה שניסיתם לייצר. בעת בחירת השמן קראו על מרכיביו, מאפייניו והשפעותיו וכך תתאימו אותו. בדרך כלל נוטים להשתמש בשמן בסיס ולאחר מכן מתיזים טיפות של שמנים לעיסוי.

 

טיפול

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים